رييس جمهور در افتتاحيه دو شبكه ورزش و پويا:

توليدات رسانه اي ايران قابليت عرضه به دنيا را دارد

اميدوارم در آينده شبكه هاي تلويزيوني به قدري متنوع باشند كه مردم با سليقه هاي متفاوت نيازشان برطرف شود.

به گزارش سرويس فرهنگي باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي نژاد، رييس جمهور در مراسم افتتاح رسمي شبكه هاي پويانمايي و ورزش گفت: از افتتاح اين دو شبكه بسيار خوشحالم و به مردم تبريك مي‌گويم.

وي با اشاره به اينكه انسان مدير هستي است، افزود: انسان ها هر چه بزرگ تر مي شوند نيازمند دانش و اطلاعات بيش تر هستند كه امروزه رسانه ها بيشتر اين نيازها را فراهم مي كنند.

احمدي نژاد در ادامه افزود: اين دو شبكه، شبكه هاي مهمي است، من خودم به شخصه بعضي از پويانمايي هايي كه پخش شد مثل داستان آرش و حضرت سليمان را ديدم.

وي در خصوص افتتاح شبكه ورزش گفت: يكي از برنامه هاي اصلي كه بايد در دستور كار مستمر مردم و دولت قرار بگيرد برنامه ورزش كردن و تماشاي ورزش است.

رييس جمهور در ادامه افزود: اميدوارم اين دو شبكه به خوبي مديريت شود امروز همانطور كه بدون فيلم و سريال نمي‌توان زندگي كرد بدون ورزش هم نمي‌توان ادامه زندگي داد.

وي با اشاره به اينكه ما از لحاظ فرهنگي غني هستيم، گفت: افتتاح شبكه پويانمايي به منزله پايان ماموريت ما براي كودكان و نوجوانان نيست، ما هنوز هم جاي خالي شبكه علمي، خلاقيت و فناوري،‌ تاريخ،‌ كار و كارگر شبكه سلامت را احساس مي كنيم.

رييس هيئت دولت با اشاره به اينكه رسانه نقطه پايان ندارد، گفت: اميدوارم در آينده شبكه هاي تلويزيوني به قدري متنوع باشند كه مردم با سليقه هاي متفاوت نيازشان برطرف شود.

وي در ادامه افزود: از ضرغامي و همكارانش به خاطر نگاه خوبشان و هنرمندان و ورزشكاران و تمامي كساني كه در عرصه تكامل و تعالي كشور تلاش مي‌كنند تشكر مي‌كنم.

وي در پايان با اشاره به اينكه توليدات ما بايد به دنيا عرضه شود، گفت: برنامه هايي كه با اجراي عمو پورنگ و ديگر مجريان متعلق به كودكان است قابل عرضه به دنياست و همين جا اعلام مي‌كنم دولت از تمامي اين فعاليت ها حمايت خواهد كرد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار