10فقره سرقت از منازل در کرمان

سارقی که دست به 10 فقره سرقت از منازل در شهرستان کرمان زده بود روز گذشته دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کرمان: ماموران انتظامی این استان در پی اقدامات اطلاعاتی خود با خبر شدند که فردی به نام "احمد" در ارتکاب سرقت های منازل دست دارد.
بنابراین با هماهنگی  مقام قضایی و جمع آوری اطلاعات لازم محل اختفای وی شناسایی و متهم دستگیر شد.
متهم در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد اما با دلایل و مدارک ارائه شده از سوی پلیس لب به اعتراف گشود و به ارتکاب 10 فقره سرقت منازل اعتراف کرد.
با اعترافات متهم فردی به نام حسین که اموال مسروقه را خریداری می کرد نیز به دام افتاد.
رئیس پلیس آگاهی کرمان متهم  در خصوص شگرد خود برای سرقت منازل اظهار داشت: هنگام شب پس از شناسایی منازل خالی از سکنه اقدام به تخریب قفل درب کرده و وارد منازل می شده است. متهمان تحویل مقامات قضایی شدند.
*دستگیری باند سارقان زورگیر در کرج
پلیس شهرستان کرج سارقانی که با تشکیل یک باند چهار نفره سرقت و زورگیری و با توسل به تهدید و ارعاب از شهرستان خفت گیری می کردند را روز گذشته دستگیر کرد.
در بازجویی های ماموران از متهمان دستگیر شده مشخص شد که آنها با تشکیل یک باند چهار نفره  در پوشش مسافرکش با سوار کردن افراد به عنوان مسافر اموال و وجوه نقد آنها را با اعمال زور و تهدید به سرقت برده و مالباختگان را در مکان دیگری از ماشین به بیرون پرتاب کرده و از محل جرم متواری می شدند. تا کنون 10تن از مالباختگان شناسایی شدند./ف
برچسب ها: متهم ، سارق ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار