المپیک 2012 لندن:

الهه احمدی در 10 متر تفنگ بادی فینالیست شد

بانوی تیرانداز ایران با درخشش در رقابت‌های المپیک لندن و قرار گرفتن در رده‌ی پنجم بین 64 تیرانداز به فینال رقابت‌های تفنگ ده متر راه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، بازی‌های المپیک برای ایرانی‌ها در روز دوم، با رقابت تیراندازان زن در بخش تفنگ ده متر آغاز شد و مه‌لقا جام بزرگ و الهه احمدی دو تیرانداز ایران در این رقابت‌ها شرکت کردند که احمدی با درخشش توانست فینالیست شود.

الهه احمدی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که هر ورزشکار 40 تیر ( در 4 دور) شلیک می‌کرد به امتیاز 397 ( از 400) رسید. احمدی در دور اول از 10 تیر خود 9 تیر 10 امتیازی و یک تیر 9 امتیازی داشت و 99 امتیاز گرفت در مرحله‌ی بعد نیز احمدی عملکرد دور اول را تکرار کرد و 99 امتیاز گرفت تا در نیمه‌ی رقابت‌ها در جمع هشت نفر باشد.

اما در دور سوم احمدی خوش درخشید و امتیاز کامل 100 را به دست آورد تا امید برای فینالیست شدن او زیاد باشد. در دور چهارم، همان ابتدا یک تیر را از دست داد و به رده‌ی دهمی نزول کرد. تیرانداز با تجربه‌ی ایران در پایان ست چهارم را با 99 امتیاز به پایان رساند و با 397 امتیاز در جمع نه نفر برتر قرار گرفت.

احمدی در مرحله شوت آف عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در میان 5 تیراندازی که عملکرد یکسان داشتند، با 52 امتیاز اول شد تا در پایان با قرار گرفتن در رده‌ی پنجمی فینالیست شود.

 مه لقا جام بزرگ در ده تیر نخست خود، عملکرد قابل قبولی نداشت و 97 امتیاز گرفت. امتیازهای 99، 98 و 97 نیز در ست‌های دوم و سوم و چهارم به دست آمد و جام بزرگ با 391 امتیاز در رده‌ی 43 ایستاد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار