دردسرهای ساخت پله ‌برقی در حلبی‌آباد +عکس

طول این وسیله حدود 384 متر است و مردم این شهر که سال‌ ها قربانی جنگ و خشونت‌ های شهری بودند از این موضوع بسیار خوشحال هستند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، همین چند هفته پیش بود که ساکنان منطقه ای فقیر نشین از شهر "مادلین" کشور کلمبیا توانستند شیرینی استفاده از تکنولوژی های روز را بچشند و استفاده از پله ‌برقی روباز را تجربه کردند.

ساکنان این منطقه تپه ‌ای شکل به دلیل شرایط طبیعی محل زندگی ‌شان مجبور بودند روزانه 35 دقیقه را پیاده از این تپه بالا بروند تا به خانه‌های شان برسند اما با اقدام دولت می‌توانند این مسیر را بدون پرداخت هیچ هزینه ‌ای در عرض 6 دقیقه طی کنند.



طول این وسیله حدود 384 متر است و مردم این شهر که سال‌ ها قربانی جنگ و خشونت‌ های شهری بودند از این موضوع بسیار خوشحال هستند. اما دولت به اندازه مردم این منطقه خوشحال نیست و در این مدت هزینه های فراوانی را به خاطر این پله برقی ها متحمل شده است.

یکی از مهمترین این مشکلات، استفاده مکرر و بدون دلیل مردم از این پله برقی هاست که تا پاسی از شب نیز ادامه دارد و حال، چند مامور برای شناسایی افراد سودجو استخدام شده اند.



از سوی دیگر، مردم این منطقه فقیر اصرار دارند پله برقی در تمام ساعات شبانه روز به فعالیت خود ادامه دهد در حالی که هزینه برق و استهلاک این دستگاه بسیار بالا بوده و دولت زیر بار چنین موضوعی نمی رود. موضوع دیگر نیز سرقت برخی قطعات این پله برقی عظیم است به گونه ای که برخی مقامات محلی، فلسفه ساخت این دستگاه عظیم الجثه را زیر سوال برده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
باز خوبه آنها كمي هواي مردم فقيرشان را دارند هر جند خنده دار بود با آن خانه ها چنين پله برقي
آخرین اخبار