ديداري عاشقانه با رهبر دل‌ها؛

هوشمندي حضرت آقا نسبت به ريزترين فعاليت‌هاي دانشجويان همه را متعجب کرد

دبيرسياسي اتحاديه انجمن اسلامي مستقل گفت: اشراف ايشان به جزئي‌ترين مواضع دانشجويان و عملکرد تشکل‌ها در مسائل مختلف بسيار هوشمندانه بود به طوري که نظر تمام دانشجويان را جلب کرد.

محمد رضايتي دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه ديدار با بالاترين مقام سياسي کشور براي هر دانشجو بزرگ‌ترين ارزش به حساب مي آيد، گفت: حضور در کنار رهبر فرزانه‌ افتخاري بزرگي است که نصيب هر کس مي شود و خوشبختانه اين ديدار براي بار دوم نصيب من شد.

وي تشريح كرد: در لحظاتي که در كنار رهبر عزيزمان حضور داشتيم، ايشان به قدري فضاي صميمي را براي ما به وجود آوردند که احساس دوستي و نزديکي زيادي با ايشان داشتيم.

رضايتي اضافه کرد: مطلبي که بيش از هر چيز نظر ما را به خود جلب کرد، فضاي عرفاني و مملو از آگاهي و مصونيت کامل فکري و روحي ايشان بود که آرامش خاصي را به ما منتقل مي‌کرد.

رضايتي با اشاره به توجه و دقت مقام معظم‌رهبري به فعاليت دانشگاهيان خاطر‌نشان كرد: اشراف ايشان به جزئي‌ترين مواضع دانشجويان و عملکرد تشکل‌ها در مسائل مختلف درطول يک سال اخير بسيار هوشمندانه بود به طوري که نظر تمام دانشجويان به اين امر جلب شد.


"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: رضایتی ، دیدار ، رهبری ، انجمن ، مستقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار