زمان انتخاب رشته فقط 30 دقيقه

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از ورود به سامانه انتخاب رشته فقط30دقيقه فرصت دارند رشته هاي مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛معاون فناوري اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور با بيان اين مطلب گفت: در صورتي که اين زمان سپري شد و داوطلب نتوانست روند انتخاب رشته را کامل کند؛ بايد دوباره اين کار را از ابتدا آغاز کند.
دکتر احسان جمالي افزود: داوطلب در مرحله آخر انتخاب رشته و پس از دريافت کد15رقمي، ديگر نمي تواند روند انتخاب رشته را به عقب باز گرداند؛ اما قبل از دريافت کد15رقمي امکان هرگونه اصلاح وجود دارد.
معاون فناوري اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور توصيه کرد؛ افراد مجاز به انتخاب رشته قبل از ورود به سامانه انتخاب رشته ابتدا دفترچه راهنماي انتخاب رشته را به دقت مطالعه و سپس رشته هاي انتخابي را در فرم پيش نويس مرتب و در مرحله بعدي رشته هاي مورد نظر را وارد سامانه کنند.
دکتر جمالي با اشاره به اين که مهلت انتخاب رشته قابل تمديد نيست، افزود: آخرين فرصت انتخاب رشته ساعت24روز23مرداد است.
وي اضافه کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته فقط تا23مرداد فرصت دارند با مراجعه به پايگاه اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org انتخاب رشته کنند.
حدود 935هزار نفر امسال در کنکور شرکت کرده بودند که طبق اعلام سازمان سنجش همه اين افراد مجاز به انتخاب رشته هستند، اما در نهايت حدود615هزار نفر پذيرفته شده نهايي خواهند بود./ع
برچسب ها: انتخاب ، رشته ، کنکور ، فرم ، تمدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
جهانبخش
۲۰:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
با سلام
تکلیف کسی که 11 سال (اول ابتدایی تا سوم دبیرستان) را در یک شهر و به علت نبودن معلمان خوب در این شهر به ناچار مجبور شود پیش دانشگاهی را در یک شهر دیگر درس بخواند چیست که بخش بومی برای او محل تولد لحاظ می شود!؟ در صورتی که ممکن است این فرد حتی یک دقیقه هم درشهر محل تولد خود درس نخوانده باشد! آیا این عدالت است که 11 سال درس خواندن و محل سکونت او نادیده گرفته شود و شهر محل تولد برای او به عنوان شهر بومی بحساب آید.
لازم به ذکر است که هیچ دلیلی ندارد محل تولد یک فرد ,امروز به عنوان منطقه مرفه تر او خواهد بود,.
حال فرض شود مادر یک فرد هنگام تولد برای زیارت مشهد بوده , در این صورت شهر بومی او مشهد می شد و ده ها مثال دیگر. آیا واقعا این یک نظر کارشناسی شده است؟
تو رو خدا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
چرا زمان انقدر کمه
آخرین اخبار