اطلاعيه دوم سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با رشته‌هاي تحصيلي جديد

اطلاعيه دوم سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با رشته‌هاي تحصيلي جديد علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و همچنين ويرايش رشته‌هاي انتخابي در فرم انتخاب رشته آزمون سراسري سال.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور پيرو اطلاعيه منتشره مورخ 16/5/1391 بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان شركت كننده در آزمون سراسري سال‌ 1391، مي‌رساند كه با توجه به مكاتبات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و همچنين مصوبات جديد شوراي گسترش آموزش عالي كه پس از تدوين دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون مذكور به اين سازمان واصل شده، رشته محل‌هاي جديد و يا اصلاحات رشته‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي شماره 2، طي اطلاعيه‌اي در روز دوشنبه 23/5/1391 بر روي سايت اين سازمان قرار خواهد گرفت.
 لذا داوطلبان براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و همچنين براساس كدرشته محل‌هاي اطلاعيه مذكور و اطلاعيه قبلي چنانچه تاكنون اقدام به انتخاب رشته ننموده‌اند و يا انتخاب رشته نموده و نياز به ويرايش رشته‌هاي انتخابي خود دارند، مي‌توانند حداكثر تا پايان روز چهارشنبه 25/5/1391 با مراجعه به سايت سازمان نسبت به انتخاب رشته و يا ويرايش رشته‌هاي خود اقدام نمايند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
من خودم یک کنکوری هستم. من و خانواده ام در زمان انتخاب رشته استرس زیادی داریم . مسئولین سازمان سنجش با این کارها استرس ما را بیشتر هم می کنند. تا حالا سه دفترچه منتشر کرده اند. یک دفترچه اصلی و دو اصلاحیه ! تازه اصلاحیه ها هم ایرادهای زیادی دارد . مثلا در اصلاحیه شماره دو نوشته دانشگاه لرستان امسال در مهندسی عمران دانشجو نمی پذیرد اما چند خط پایین تر کد رشته مهندسی عمران دانشگاه لرستان با ظرفیت 60 نفر اومده ! یا در بعضی دانشگاه دها یک رشته در یک دانشگاه با دو کد رشته متفاوت اومده. لطفا پیگیری کنید.
آخرین اخبار