خدمات رایگان دندان پزشکی به زنان سرپرست خانوار

مدیر ستاد توانمند سازی از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به هزار نفر از بانوان تحت پوشش شهرداری تهران و فرزندان آنان خبر داد.

 
فهیمه فیروزفر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طی توافق با شرکت شهر سالم در سال 91 از این پس تمام کلینیک های شهر سالم به زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان که تحت پوشش شهرداری تهران هستند خدمات رایگان دندانپزشکی تا سقف 145 هزار تومان ارائه می دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به این که زنان سرپرست خانوار به لحاظ درآمدی جزو اقشار کم درآمد جامعه هستند و هزینه های خدمات دندانپزشکی گران است، تصمیم بر آن شد خدمات دندانپزشکی رایگان برای فرزندان و زنان سرپرست خانوار آنان برنامه ریزی شود
فهیمه فیروزفرگفت: کلینیک های مناطق 22 گانه تهران با تعرفه 25 درصد به زنان سرپرست خانوار خدمات دندانپزشکی ارائه می کنند.
مدیر ستاد توانمند سازی با اشاره به اینکه بانوان سرپرست خانوار می توانند با ارائه درخواست  از اداره امور بانوان منطقه خود و گرفتن معرفی نامه به نزدیک ترین کلینیک منطقه خود مراجعه و از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند، افزود: خدمات دندانپزشکی شامل ویزیت رایگان، پر کردن دندان، ترمیم، رادیوگرافی، جرم گیری، عصب کشی کشیدن دندان و... است.  
وی خاطرنشان کرد: بنا بر سیاست های ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای حمایت از افرادی که اشتغال به کار دارند، طرح ارائه خدمات دندانپزشکی به آنان در دستور کار ستاد قرار داده
 
 

برچسب ها: شهرداری ، تهران ، شهر ، سالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.