سنایی:شاخصه های ارائه سبد کالا باید شفاف سازی شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به متغیر بودن حقوق اقشار کم در آمد ، شاخصه های ارائه سبد کالا باید بررسی و شفاف سازی شود.

مهدی سنایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نامشخص بودن چگونگی ارائه شاخصه های سبد کالا به اقشار کم درآمد اظهارداشت: با توجه به متغیر بودن حقوق اقشار کم درآمد و کارگران، ارائه سبد کالا در بین این افراد ناعادلانه بوده و باید شفاف سازی شود. 

 وی با بیان اهداف اجرای طرح توزیع سبد کالا به اقشار آسیب پذیر تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، بدلیل حمایت از تامین معیشت اقشار کم در آمد، طرح توزیع سبد کالا اجرا شد که متاسفانه با کاستی ها و ضعف هایی همراه است. 

سنایی ادامه داد: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید کاستی ها و ضعف های موجود در این طرح را بررسی و هر چه سریع‌تر در جهت رفع مشکلات موجود ، اقدامات لازم را انجام دهد. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این طرح همه اقشار آسیب پذیر شناسایی نشده اند، افزود : علاوه بر اینکه شاخص های تعیین دستمزد و چگونگی ارائه سبد کالا در این طرح نامشخص است برخی افراد واجد شرایط نیز تاکنون شناسایی نشده اند. 

سنایی گفت: وزارت تعاون باید به حل مشکل ارائه سبد کالا نگاه ویژه داشته تا با اجرای عادلانه آن ، مانع از تضییع حقوق مشمولان شود. 

 انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار