در نشست ستاد گردشگری شهرداری پایتخت اعلام شد:

بهره مندی اقشار کم درآمد از خدمات گردشگری شهرداری/"شب های تهران" بعد از افطار برگزار می شود

ستاد گردشگری شهرداری برنامه های تابستانه گردشگری مدیریت شهری با شعار"مهمان طهران"در" فصل نیایش" را با تأکید بر گردشگری مذهبی مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به آغاز  برنامه های گردشگری مدیریت شهری در ماه نیایش و فصل تابستان، بر برنامه ریزی دقیق و منتهی شدن هریک از مسیرهای گردشگری شبانه ماه مبارک رمضان و تابستان  به یکی از مقاصد و مراکز دینی و مذهبی همچون امامزاده ها و بقاع متبرکه تأکید کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خواستار آن شد تا رویکردی در برنامه های گردشگری اتخاذ شود که  عامه  مردم و شهروندان به ویژه اقشار کم درآمد  بتوانند از خدمات گردشگری شهرداری بهره مند شوند.

امرودی با اعلام خبر بر پایی 30 مرکز و ایستگاه مهم گردشگری در تابستان امسال، تصریح کرد: تمامی 22 منطقه  شهرداری، مدیران سرای محلات و کانون های گردشگری مناطق تهران ضمن آشنایی بیشتر با مسیرها و مقاصد گردشگری شهر و با توجه به امکاناتشان، باید درگیر مساله  گردشگری تابستان شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری با بیان این که لازم است تا صدور"تهران کارت" و تبیین و توصیف قابلیت های این نوع کارت های گردشگری، در دستور کار ستاد گردشگری شهرداری قرار گیرد، گفت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی نقطه اصلی مسئولیت ها و مدیریت گردشگری شهری است.

امرودی همچنین از برنامه ریزی برای بازدید طلاب و علمای دینی از نقاط گردشگری کلانشهر تهران خبر داد.

*شب های تهران در 10 مسیر گردشگری بعد از افطار برگزار می شود

حمیدرضا بتو قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی نیز در جریان برگزاری این نشست  گفت: برنامه های" شب های تهران" با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در 10 مسیر تعریف شده که بعد از افطار به اجرا درمی آید.

وی برنامه های تابستانی گردشگری مدیریت شهری را در هفت  مسیر نیم روزه و سه مسیر تمام روزه تشریح و اظهار کرد: هفته گذشته متخصصان برتر مغز و اعصاب دنیا و نیز جانبازان70 درصدی قطع نخاعی با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تحت پوشش برنامه های گردشگری پایتخت قرار گرفتند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اقشار ، خدمات ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار