رضا يزداني :

براي مدال طلا به المپيك رفتم، اما قسمت چيز ديگري بود

ملي پوش وزن 96 كيلوگرم تيم كشتي آزاد گفت: از هر نظر آماده كسب خوشرنگترين مدال المپيك 2012 بودم اما آسيب ديدگي بد موقع مانع رسيدم به اين مهم شد.

رضا يزداني در گفتگو با خبرنگار ورزشي با شگاه خبرنگاران، ضمن بيان اين مطلب افزود: در المپيك 2012 با بزرگترين بد شانسي زندگي ورزشي ام روبروشدم چراكه براي حضور دراين ميدان بزرگ و رسيدن به مدال زحمات زيادي را در طول اردوهاي آماده سازي كشيده بودم.
 
وي با اشاره به قرعه سختي كه در راه رسيدن  به مدال المپيك داشت ادامه داد: "عبدالسلام گاديسوف "روس اصلي ترين رقيبم من بود كه در اولين كشتي با آن روبروشدم و توانستم شكستش دهم و در حالي كه راه براي رسيدن به خوشرنگترين مدال هموار شده بود در مرحله نيمه نهايي دچار آسيب ديدگي شديد از ناحيه زانو شدم.
 
دارنده مدال طلاي جهان تصريح كرد: در مبارزه با حريف اوكرايني هنوز زمان زيادي از كشتي نگذشته بود كه به دليل پارگي رباط صليبي نتوانستم اين رقابت را ادامه دهم و باور كنيد اين صحنه تلخ ترين حادثه زندگي ام بود.
 
وي اضافه كرد: كشتي گير آمريكايي كه از آن گروه به رقابت فينال رسيده بود را در جام جهاني براحتي مغلوب كرده بودم و در واقع حريفان اصلي را شكست دادم اما به مدال نرسيدم.
 
 
يزداني خاطرنشان كرد: همه هموطنان عزيزم در اين مدت خيلي به من لطف داشتند و از اين كه نتوانتستم با كسب مدال در المپيك  دل آنها را شاد كنم خيلي شرمنده ام . ضمن آنكه از كادر فني هم كه زحمات بسياري برايم كشيدند نيز تشكر مي كنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار