تلويزيون‌هايي با مديران بي سواد و بي تجربه!

یک سایت ضد انقلاب مستقر در آمریکا بشدت به مدیریت و مجریان شبکه سلطنت طلب پارس حمله کرد.

به گزارش سرويس وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ يك سايت وابسته به جريان ورشكسته ضد انقلاب مستقر در آمریکا طی تحلیلی درباره فعالیت "شبکه تلویزیونی پارس" نوشت: هنوز یک رسانه حرفه‌ای در بین رسانه‌های تصویری اپوزوسیون وجود ندارد و این باعث نوعی اغتشاش فکری شده است.

مهمترین دلیل نیز فقدان مدیریت حرفه‌ای آنان است زیرا اکثر مدیران این تلویزیون‌ها فاقد تحصیلات و تجربه لازم برای اداره یک تلویزیون خبری و سیاسی هستند.

*مدیریت تلویزیون پارس افتضاح است

در این بین تلویزیون پارس که انتظار می‌رفت پس از چند سال تجربه اندوزی بتواند از اعتباری نسبی برخوردار باشد به دلیل وجود برنامه سازان و کیفیت پایین برنامه‌ها باعث سرخوردگی اپوزوسیون نیز شده است.

*علیرضا میبدی و مشیری یعنی قحط الرجال

"مناظره سیاسی" در این تلویزیون تنها نوعی همهمه سیاسی بی هدف است، و افرادی نظیر "علیرضا میبدی" فاقد شایستگی و توانایی لازم در اجرای یک مناظره سیاسی جدی هستند  یا "بهرام مشیری" چماق کش تلویزیونی که با حالتی کینه‌ای و بدون منطق سخن می‌گوید.

*هنر شبکه پارس زیر نویس اخبار رادیو فردا است

نویسنده این مطلب عنوان سپس می‌دارد:آیا زیرنویس کردن اخبار جهت دار "رادیو فردا" کاری مسئولانه از سوی یک تلویزیون مدعی است؟

*مدیر تلویزیون پارس باید مجددا تحصیلات آکادمیک بگذارند

بجاست که کسانی مانند "امیر شجره"، مدیر تلویزیون پارس با واکاوی مجدد در وظایف رسانه‌ای برآید.

نویسنده در خاتمه می‌نویسد: فضای رسانه باید فضای نقد، گفتگو، چالش و آزادی توام با مسئولیت باشد، سپردن این شبکه در اختیار افرادی نظیر "بهرام مشیری" که تحلیل تاریخ و نقد سیاسی را بی حیثیت کرده‌اند هیچ اعتباری نمی‌آورد.  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
ایوالله واقعا جالب بود
آخرین اخبار