ضرغامي مطرح كرد؛

آمادگي رسانه‌ملي براي انعکاس حرفه‌ای اجلاس عدم‌تعهد

راهکارهای رسانه ای و اجرایی شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد، صبح امروز در جلسه ای با حضور رییس رسانه‌ملی، معاون بین‌الملل رییس‌جمهور، معاونان و مدیران ارشد صدا و سیما و مسئولان رسانه‌ای، فنی و پیشتیبانی برگزاری اجلاس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، راهکارهای رسانه‌ای و اجرایی شانزدهمین اجلاس جنبش عدم‌تعهد، صبح امروز ( شنبه) در جلسه‌ای با حضور رییس رسانه ملی، معاون بین‌الملل رییس‌جمهور، معاونان و مدیران ارشد صدا و سیما و مسئولان رسانه‌ای، فنی و پیشتیبانی برگزاری اجلاس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس ستاد برگزاری اجلاس شانزدهم در این نشست با تشکر از برنامه ریزی‌ها و تدابیر رسانه ملی اعلام کرد: همه چیز برای برگزاری اجلاسی در خور شأن جمهوری اسلامی و ملت ایران آماده است.

ضرغامی نیز اعلام کرد: رسانه ملی با همه توان نرم افزاری و سخت افزاری، برای تبیین ابعاد تاریخی اجلاس شانزدهم و انعکاس هنرمندانه و حرفه‌ای این اجلاس مهم آمادگی دارد.

آخوندزاده معاون وزیر امور خارجه نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجلاس شانزدهم یکی از پرمحتواترین نشست های جنبش عدم تعهد خواهد بود.

شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد از پنجم تا دهم شهریورماه جاری با حضور سران، مقامات بلند پایه، وزیران خارجه و کارشناسان 120 کشور عضو، در سه سطح کارشناسی، وزیران امور خارجه و سران، در تهران برگزار می شود.

گفتني است؛ بیش از هزار خبرنگار، تصویربردار و فعال رسانه‌ای داخلی و خارجی، پوشش خبری و رسانه ای اجلاس تهران را برعهده خواهند داشت.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: اجلاس ، جنبش ، معاون ، انعکاس ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۰:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
ممنون از زحماتی که می کشید
آخرین اخبار