یاسوج/ نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس؛

انتشاراسامی مفسدان اقتصادی دانه درشت موجب اعتمادعمومی به نظام می شود

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار اسامی مفسدان اقتصادی دانه درشت در رسانه های ارتباط جمعی موجب اعتماد هر چه بیشتر عموم مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

'غلامرضا تاجگردون' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: محاكمه علنی و معرفی مفسدان اقتصادی دانه درشت می‌ تواند اعتماد عمومی به نظام را احیا و ارتقا ببخشد.
وی بیان كرد: اعتمادسازی و برخورد شفاف با افراد خاطی می بایست به یك فرهنگ تبدیل شود و نگاه امنیتی به موضوع اختلاس و مفسدان اقتصادی به نگاه مورد اعتماد عموم تغییر شكل یابد.
تاجگردون اظهار داشت: فساد اقتصادی درشت آسیب قابل توجهی به چرخه اقتصاد كشور وارد می كند و سلب انگیزه و بی اعتمادی عموم مردم را نیز در پی دارد.
وی با تاكید بر اینكه تحقق امنیت اقتصادی بی‌ ارتباط با سایر ابعاد امنیت جامعه نیست، عنوان كرد: تحقق امنیت اقتصادی مستلزم وجود قوانین، مقررات و ساز و كارهای متعدد در برخورد با عوامل تهدیدكننده‌ امنیت اقتصادی است.
تاجگردون ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس اعتقاد به حق و عدل بنا شده و مرهون ایثارگری هزاران شهید و انسان های پاك سرشت است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی قانون تضمین‌ كننده امنیت بوده و قوه قضائیه نیز به عنوان ناظر بر اجرای قانون است.
تاجگردون گفت: برخورد قاطع و شفاف با مفسدان اقتصادی موجب تقویت امنیت ملی در مسیر بازسازی اعتماد عمومی و اصلاح فرهنگ كار، تلاش و توسعه موثر خواهد بود.
وی با اشاره به اینكه احتمال وقوع فساد در هر نظامی وجود دارد، بیان كرد: آنچه مهم است طرز برخورد قاطع با اخلالگران و ناامن كردن موقعیت برای افراد مفسد است./س
برچسب ها: مفسدان ، اقتصادی ، دانه ، درشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.