سانسور و تهدید مخاطبان تلویزیونی ضد انقلاب توسط فخرآور ! + فيلم

پادوی صهیونیست ها پس از افشای دروغ گوئی اش توسط بیننده تلویزیون ضد انقلاب مردم تی وی، صدای مخاطبین را قطع کرده و با تهدید از جلسه بیرون رفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، امیر فخرآور که به هر روش سعی می کند تا توجه اربابان صهیونیست و امریکاییش را به خود جلب کند ، بارها با ارتکاب به سخیف ترین رفتارها و موضع گیری ها علیه مردم ایران این روند رذیلانه و تک صدا محور خودش را به اثبات رسانده است .


این صهیونیست خود خوانده که در بین اپوزیسیون به شارلاتان بودن شناخته می شود، در جدیدترین حرکت تبلیغاتی اش با حضور در یک شبکه ضد انقلاب سعی داشت تا بار دیگر از فرصت استفاده کرده و با گرفتن ژست یک عنصر فعال در اپوزیسیون برای خود در بین دیگر ضد انقلابها و حامیان غربی شان وجه جدید کسب کند که با سوال یک مخاطب این تلویزیون ضد انقلاب غافلگیر شد.

فخرآور که با سوال غیر منتظره مخاطب تلویزیون ضد انقلاب " مردم تی وی " در خصوص مشخصات محل دوران محکومیت ادعا شده اش در عادل آباد مواجه شده بود ، از پاسخ عاجز ماند و با عصبانیت و دستپاچگی صدای مخاطب را قطع کرد که این واکنش عجولانه حتی صدای مجری ضد انقلاب برنامه را هم در آورد .

وی پس از آن با ادعای اینکه زمان مصاحبه به پایان رسیده به حالت قهر استودیو را ترک کرد و در عین حال مجری برنامه و مخاطبینش را تهدید کرد که حق ندارند بعد رفتنش راجع به او صحبتی به زبان بیاورند !

گفتنی است هفته گذشته و در پی اقدامات بالا گرفتن دعوا بين فخرآور و برخي عناصر اپوزیسیون ، تلویزیون ضد انقلابی " مردم تی وی"، او را برای توضیح درباره چرایی اين موضوع و همچنین پاسخ درباره گذشته پرسش بر انگیزش دعوت کرده بود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار