کرمان/

در اجلاس سران عدم تعهد ، معادلات بین المللی به نفع ایران رقم خورد

استاندار کرمان گفت: در اجلاس سران عدم تعهد ، معادلات بین المللی به نفع ایران رقم خورد و دنیا به حیرت درآمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، اسماعیل نجار در مراسم افتتاح کارخانه ی سیرجان  با ارائه گزارشی از پروژه های در حال اجرای صنعتی و معدنی در استان گفت: در حال حاضر 7 واحد تولید فولاد با ظرفیت هشت و دو دهم میلیون تن در حال اجراست که 2و  شش دهم میلیون تن آهن اسفنجی هم تا کنون به بهره برداری رسیدو سرمایه گذاری هایی هم در بحث زغال ،کک سازی و دیگر موارد در حال اجراست .
 وي افزود: در مجموع از 16 پروژه صنعتی و معدنی 15 پروژه توسط شرکت هلدینگ با سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومان در حال اجراست.
نجار افزایش سرانه ورزشی از 15 سانتیمتر  در سال 57 به 70 سانتیمتر در دولت نهم و دهم و همچنین ساخت بزرگراه از 315 کیلومتر در سال 84 به 1500 کیلومتر با 281 درصد رشد تا پایان دولت را از اقدامات ارزشمند دولت برای استان کرمان اعلام کرد .
استاندار کرمان همچنین آبیاری تحت فشار از 8500 هکتار در سال 84 و تا پایان دولت به 80 هزار هکتار را از دیگر اقدامات ارزشمند دولت برشمرد.
نجار  با اشاره به این که به طور متوسط هر روز 2 زلزله بالای سه و نیم ریشتر در استان کرمان رخ می دهد افزود: اگر این بازسازی ها نبود در زلزله محمد آباد ریگان که با زلزله بم از نظر مقدار ریشتر تفاوت نداشت با کشته شدگان بیشتری رو برو می شدیم./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.