محمدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

فضاسازي عليه حضور احمدي‌نژاد در سازمان‌ملل سناريوي‌ تكراري صهيونيست‌ها

مدير كل امور بين‌الملل شوراي‌عالي‌ انقلاب فرهنگي با اشاره به فضاسازي‌هاي صورت گرفته عليه حضور احمدي‌نژاد در مجمع عمومي سازمان ملل گفت: شانتاژهاي رسانه‌اي صورت گرفته عليه ايران به دليل ترس رژيم صهيونيستي از پيروزي ايران در بيداري اسلامي است.

جواد محمدي مديركل امور بين‌الملل شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهديدهاي اخير رژيم صهيونيستي عليه ايران گفت: تهديدهاي صهيونيست‌ها سناریوی تکراری است که هر از گاهی توسط برخی مقامات صهيونيستي مطرح و به سرعت نيز فروکش می‌کند.
 
وي ادامه داد: تهديدهايي كه از سوي صهيونيست‌ها و يا منتسبين به آنان عنوان مي‌شود ادعاي واهي است. چرا كه صهيونيست‌ها توان حمله به ايران را نداشته و آمريكا نيز نفوذ خود را براي حمايت از اين کار از دست داده است.
 
محمدي با اشاره به فضاسازي‌هاي صورت گرفته عليه حضور احمدي‌نژاد در مجمع عمومي سازمان ملل تصريح كرد: شانتاژهاي رسانه‌اي صورت گرفته عليه ايران به دليل ترس رژيم صهيونيستي از پيروزي ايران در بيداري اسلامي است.
 
وي اظهار داشت: هم‌اكنون بحران صهيونيست‌ها و آمريكا تيتر روزنامه‌ها شده و آمريكايي‌ها متوجه شده‌اند که نبايد منافع ملي خود را به سلطه‌طلبي اين رژيم اشغالگر گره بزنند.  

مدير كل امور بين‌الملل شوراي‌عالي‌انقلاب فرهنگي با اشاره به برگزاري موفق اجلاس نم تصريح كرد: رژيم صهيونيستي بدون در نظر گرفتن دستاوردهاي اجلاس نم همچنان بر تخريب تاسيسات هسته‌اي ايران اصرار مي‌ورزد، اما آمريكا نيازمند فضاي آرام در انتخابات رياست جمهوري بوده و به اسرائيل اجازه چنين اقدامي را نمي‌دهد، هرچند هر دوي آنها به‌ دنبال ممانعت از پيشرفت ايران هستند.  
 
وي با اشاره به سفر احمدي‌نژاد به سازمان ملل گفت: سازمان ملل متحد ساز و كار خود را در دنيا از دست داده و توان بالاي ايران به عنوان رئيس دومين سازمان بزرگ جهاني مي‌تواند بر سياست‌هاي سازمان‌هاي ملل تاثير گذاشته و جنبش عدم تعهد را در رسيدن به  اهدافش ياري کند.
 
محمدي با تاكيد بر سخنان مقام معظم رهبري در اجلاس نم و تاثير آن بر رهبران جهان افزود: جنبش عدم تعهد مي‌تواند با استفاده از ظرفيت كامل اين جنبش، گفتمان جديدي از صلح عادلانه و معنويت در دنيا مطرح كند.
 
مدير كل امور بين‌الملل شوراي عالي‌انقلاب فرهنگي در پايان با اشاره به تشكيل دبيرخانه دائمي براي جنبش عدم تعهد خاطر نشان كرد: جنبش عدم تعهد با دبيرخانه‌اي به رياست ايران مي‌تواند پيگيري مطالبات اين جنبش را به طور صحيح و بر مبناي اهداف اين جنبش انجام داده و گفتمان جديدي از جمهوري اسلامي در دنيا به نفع تمامي كشورهاي عضو ارائه دهد.  
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار