کارشناس مسئول تعاون شهرستان بهارستان؛

افزایش 80 میلیون ریالی اعطای وام به فرهنگیان

کارشناس مسئول تعاون ناحیه یک آموزش و پرورش بهارستان شهرستان تهران از افزایش 80 میلیون ریالی اعطای وام به فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

حسینعلی نورپور درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش 40 درصدی سقف وام درسال 89 تاکنون دراین ناحیه آموزش و پرورش تصریح کرد: در نیمه اول 89 همان موجودی چهل میلیون ریال صندوق به 60 میلیون ریال افزایش یافت و در نیمه دوم همان سال نیز توانستیم این مبلغ رابه سقف 70 میلیون ریال برسانیم.وی ادامه داد: درسال 90 هم با افزایش سقف اعطای وام تا میزان هشتاد وپنج میلیون ریال سعی کردیم تا حد توان خود در کاهش مشکلات فرهنگیان این ناحیه بکوشیم.
مسئول تعاون ناحیه یک آموزش و پرورش بهارستان با بیان اینکه هم اکنون به بخش اعظم از متقاضیان وام تسهیلات ارائه شده خاطرنشان کرد: افزایش 53 درصدی سقف وام در دستور کار این صندوق تعاون قرار گرفته است و کسب رتبه نخست توسط این صندوق بین تمامی صندوق های نواحی آموزش و پرورش شهرستان بهارستان حاصل این برنامه ریزی های صحیح مسئولین است.
*کسب رتبه اول استانی صندوق وام
هاشم محمدی کارشناس آموزش و پرورش بهارستان با بیان این مطلب افزود: طی دو سال گذشته توانستیم با عملی کردن طرح های برنامه ریزی شده سقف وام ضروری را برای اعضای صندوق افزایش دهیم.
وی افزود: بحمدالله با این اقدامات موفق به کسب رتبه نخست صندوق تعاون به سمت برنامه ریزیهای صحیح شویم.
وی درپایان اظهار امیدواری کرد: انشاءالله با حمایت بیشتر مسئولین و همکاران اعضای صندوق بتوانیم خدمات بیشتری را در جهت خدمت رسانی به قشر دلسوز آموزش و پرورش این ناحیه شویم./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار