راه اندازی شبکه توزیع فروشگاه های زنجیره ای ؛

گامی مهم برای استفاده از بخش تعاون است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: هم اکنون در سطح کشور امکانات و ظرفیت های مستعدی برای جهش بخش تعاون وجود دارد که راه اندازی شبکه توزیع فروشگاه های زنجیره ایی به عنوان گامی مهم در این بخش مطرح است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران:
عبدالرضا شیخ الاسلام در مراسم افتتاح شبکه توزیع فروشگاه های زنجیره ای تعاون که در محل سالن همایشهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با حضور تنی چند از تعاون گران مدیران و مسئولان این بخش برگزار شد افزود: در هفته تعاون برنامه های خوبی در جهت افزایش سهم تعاون در اقتصاد کشور و همچنین ایجاد فرصت های مناسب به منظور ارائه خدمات به مردم پیگیری شد.
وی در ادامه به جایگاه تعاون در کشور پرداخت و گفت: در کشورمان تعاون آن جایگاه شایسته ای را که باید داشته باشد احراز نکرده و  تا کنون نتوانسته ایم ظرفیت های بی مانند این بخش بهره کافی را ببریم.
وی افزود: با توجه به این که توسعه بخشی تعاون از طریق استفاده از ظرفیت های نهفته در این بخش و تقویت باور های عمومی و فرهنگی در این خصوص به همراه استفاده از ظرفیت های قانونی امکان پذیر است توجه ویژه به این بخش ها جای کار زیادی را پیش روی ما قرار می دهد.
وزیر تعاون با اشاره به تدوین سند توسعه تعاون گفت: تدوین این سند موجب ساماندهی فعالیت های این بخش می شود به طوری که می توان با استفاده از راهکارهای این سند به صورت اصولی نسبت به خدمت رسانی و توسعه بخشی تعاون اقدام کرد.
شیخ الاسلام تاکید کرد: در مجموعه امکانات امروز ما مستعد این است که بخش تعاون جهش قابل توجهی داشته باشد و به نظر می رسد در سال های آینده روند پیشرفت خوبی را در این بخش شاهد باشیم.
وی خاطر نشان کرد: راه اندازی شبکه توزیع زنجیره ایی فروشگاه های زنجیره ایی از کارهای مهم در زمینه حضور شوند بخش تعاون در نظام توزیع کشور است که می تواند در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور که از سوی دشمنان موجب هجمه هم جانبه قرار گرفته به عنوان راهکاریی برای قطع دست عوامل دشمن برای تحت فشار قرار داده مردم باشد./ف
برچسب ها: گام ، وب ، وبژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار