تا پایان شهریور ماه سال جاری؛

بهره برداری از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور در منطقه 20

معاون معماری شهرسازی منطقه 20 گفت: بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور با پیشرفت 90 درصدی تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد.

رنجبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این فروشگاه یا هایپرسان نزدیک به 60 هزار متر مربع زیر بنا دارد و مجهز به تاسیسات رفاهی، خدماتی، پارکینگ طبقاتی می باشد که تا کنون 90درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.
* تعریض خیابان فدائیان اسلام نیازمند همکاری شهروندان
معاون معماری شهر سازی  منطقه 20 در ادامه با اشاره به تعریض خیابان فدائیان اسلام گفت: خیابان فدائیان اسلام در طرح تفصیلی جدید اصطلاحا در پهنه ی قرار گرفته و قرار است به پهنه کار و تجارت تبدیل شود.
در این طرح خیابان فدائیان اسلام با تعریض انجام شده به عرض 45 متر می رسد و با توجه به طول 4 هزار و 250 متری به پهنه کار و تجارت تبدیل شود.
رنجبر ادامه داد: با توجه به تعداد پروانه هایی که طی 2 سال گذشته صادر شده است 40 درصد املاک قدیمی نوساز شده و تعریض انجام شده و مابقی بر اساس بسته های تشویقی که برای مردم در نظر گرفتیم اینکه از جمله اینکه بابت هر یک متر تجاری اصلاحی نیم متری رایگان به مالکان  عرضه می شود.
وی افزود: محور این خیابان از میدان شهر ری تا سه راه ورامین حدودا 50 تا 60 درصد انجام شده و بعد از سه راه ورامین با توجه به این که مشارکت مردم ضعیف شده 30 درصد پیشرفت داشتیم.
وی ادامه داد: تعریض خیابان با مشارکت مستقیم مردم صورت می پذیرد و تا مشارکت مردم نباشد و از بسته های تشویقی استقبال نکنند این کار به تاخیر می افتد./ف
برچسب ها: درصد ، متر ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار