رئیس صندوق رفاه دانشجویی:

هیچ گونه تغییر رویکردی در راستای حمایت از دانشجویان نداشته ایم

تغییرات در شکل و عملکرد بوده و هیچ گونه تغییر رویکردی در راستای حمایت از دانشجویان نداشته ایم.

کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: ما در حوزه حمایت از دانشجویان هیچ نوع تغییر رویکردی نداشته ایم تنها در شکل و عملکرد یکسری تغییراتی صورت گرفته است.
 
وی افزود: علاوه بر بحث تغذیه دانشجویی که تسهیلاتی در این زمینه در راستای تغذیه دانشجویان در وعده های صبحانه، ناهار و شام با توجه به تغییرات و رویکرد نظام به اقتصاد مقاومتی صورت گرفته تسهیلات در امور خوابگاهی برای دانشجویان نیز در نظر گرفته شده است.
 
مرادیان تصریح کرد: سیاست های برون سپاری در امر خوابگاه برای دانشجویان در نظر گرفته شده چنان چه تسهیلات 4 درصدی و تسهیلات ساختار خوابگاه غیر دولتی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
 
وی اظهار داشت: همچنین تسهیلات دیگر رفاهی از جمله وام ها نیز برای دانشگاه ها در نظر گرفته شده البته به استثنای وام، ودیعه مسکن که بلافاصله پس از درخواست در اختیار دانشجویان قرار گرفته و فارغ التحصیلان نیز باید آن مبلغ را عیناً برگردانند نگاه صندوق رفاه دانشجویی به بحث وام ها یک دغدغه است که آن را به حداقل می رسانیم.
 
** 21 میلیون تومان اعتبارات تغذیه ای برای دانشجویان
 
 
مرادیان در ادامه گفت: در برنامه پنجم یکی از تکالیف بحث برون سپاری است که در امر خوابگاه و تغذیه برون سپاری یک الزام مدیریتی محسوب می شود که البته با سیاست برون سپاری به دلیل این که مشغله دانشگاه ها کم شود باید جنبه سیاست گذاری و نظارت صورت گیرد.
 
وی افزود: در مهر ماه بخشی از اعتبارات یارانه ها به دانشگاه ها پرداخت می شود که این مبلغ حدود 21 میلیارد تومان تا شهریور برای بحث تغذیه توزیع شده است تا دانشگاه ها با مشکل روبرو نشوند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار