دانش آموزان اهانت به ساحت پيامبر اكرم (ص) را در آغاز سال تحصيلي جديد محكوم مي كنند

دانش آموزان سراسر كشور در مراسم بازگشايي مدارس، اهانت به ساحت پيامبر اكرم (ص) را محكوم مي كنند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از وزارت آموزش و پرورش حاجي بابايي افزود: اولين برنامه آغاز سال تحصيلي با حديثي از پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) در همه مدارس كشور اجرا مي شود و دانش آموزان با قرائت اين حديث كه حمد و سپاس خداوندي كه دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است اين حركت موهن را محكوم مي كنند.
دكتر حميد رضا حاجي بابايي افزود: دانش آموزان و فرهنگيان همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد با فرياد بلند عليه آمريكا و رژيم صهيونيستي و همه كساني كه آنان را همراهي كردند اين توطئه ننگين را محكوم خواهند كرد.
وي با بيان اينكه همه توطئه هاي عليه ايران و مسلمانان ريشه صهيونيستي دارد و برخي كشورهاي منطقه كه در سوريه نيز توطئه مي كنند به دليل توطئه هاي آمريكا و صهيونيست است افزود: ملت بزرگ ايران مي داند كه خداوند پشتيبان نظام، انقلاب و اسلام ناب محمدي (ص) است و هر وقت توطئه اي عليه ايران شكل گرفته دستي از آستين بيرون آمده و ملت ايران را سرافراز تر از قبل كرده است.
 وزير آموزش و پرورش  با بيان اينكه رژيم صهيونيستي، پشت پرده توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص) است افزود: همه فشارها در طول دو روز گذشته به نقطه مركزي يعني رژيم صهيونيستي بر مي گردد و با توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص) سفارت خانه هاي اروپايي در كشورهاي مسلمان احساس خطر كردند و برخي نيز از  سفارت خانه ها فرار كردند./ف

برچسب ها: بازگشایی ، مدارس ، اهانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار