قم/

ارسال بیش از 80 مقاله به دبیرخانه همایش سراسری انتظار و مهدویت در آموزه‌های رضوی

رئیس مرکز تخصصی مهدویت گفت: در سومین همایش سراسری «انتظار و مهدویت در آموزه‌های رضوی» 83 مقاله از محققان و فعالان موضوعات مهدوی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام مجتبی کلباسی اظهار داشت: رئیس مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به اینکه موضوع همایش ملی انتظار و مهدویت در آموزه‌های رضوی دایره محدودی دارد و به همین دلیل نمی‌توان شاهد حضور مقالات زیادی بود، اظهار داشت: در سومین همایش ملی انتظار و مهدویت در آموزه‌های رضوی 83 مقاله از محققان و فعالان موضوعات مهدوی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
کلباسی اضافه کرد: سطح علمی شرکت کنندگان در این همایش خوب بوده است و ده نفر از ارائه کنندگان مقاله در مقطع دکتری و 28 نفر در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده‌اند.
وی تبیین فرهنگ نورانی رضوی و مهدوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و فعالیت‌های مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) را از جمله اهداف این همایش برشمرد و خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این همایش تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و امام مهدی(عج) و چاپ و نشر گسترده‌تر این آثار و حفظ آن برای دوستداران اهل بیت(ع) است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.