حجت الاسلام مير محمدي عنوان کرد

رويارويي سپاه الله و سپاه شيطان از ازل تا ابد

معاون فرهنگي نهاد رهبري در دانشگاه خواجه نصير با اشاره به رويارويي سپاه الله و سپاه شيطان از ازل تا ابد، گفت: دانشجويان، جوانان و مردم مسلمان در سراسر جهان به مسير پيامبر اکرم(ص) و حمايت از ايشان پايبندند و مانند صحابه رسول‌الله (ص) جان خود را تقديم مي‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد علي مير محمدي، معاون فرهنگي نهاد رهبري در دانشگاه خواجه نصير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: توهين‌هاي صورت گرفته به پيامبراکرم (ص) ريشه تاريخي دارد؛ در عصر ايشان نيز به وجود مقدسشان توهين وجسارت شده و عملاً با حضرت درگير شدند، اما خداوند تبارک و تعالي پاسخ آنها را با آيه " تبت يدي ابي لهب و تب " داد و کافران را سرنگون کرد.

وي افزود: در عصرهاي بعد از پيامبر اکرم(ص) نيز اهانت به ايشان و ائمه معصومين(عليه اسلام) به دليل انتساب به پيامبر اکرم(ص) ادامه يافت و حتي فلسفه وجودي واقعه کربلا و درگيري با اهل بيت(ع) و وقايع ديگر در طول تاريخ اسلام، ريشه در عناد با رسالت پيامبر اکرم(ص) از سوي کساني داشت که به صورت ظاهري،‌ اسلام آورده بودند.

حجت الاسلام مير محمدي تصريح کرد: با توجه به اين عقبه تاريخي، در عصر کنوني نيز اقدامات توهين‌آميز و جسارت به پيامبر اسلام(ص) ادامه يافته، لذا کساني که عملاً در صف شيطان هستند به اولياي الهي توهين و جسارت مي‌کنند و در مقابل آنها هميشه ياران سپاه خداوند قرار دارند.

معاون فرهنگي نهاد رهبري در دانشگاه خواجه نصير طوسي با اشاره به رويارويي سپاه الله و سپاه شيطان در اين قضايا از ازل تا ابد گفت: دانشجويان، جوانان و مردم مسلمان در سراسر جهان به مسير پيامبر اکرم(ص) و حمايت از ايشان پايبند هستند و پاي شهادت ايستاده‌اند لذا عملاً راه صحابه پيامبر اکرم (ص) که در پشتيباني از رسالت رسول الله (ص) جان دادند را ادامه خواهند داد.

وي افزود: اين اهانت‌ها گاهي در جنگ کليسا و حضرت مسيح(ع) و گاهي در جنگ‌هاي صليبي و امروز نيز به يک شکل ديگر ظهور و بروز يافته است.

حجت الاسلام مير محمدي اظهار داشت: به دليل شکوفايي و بيداري اسلامي در کل سرزمين اسلام به خصوص تونس، مصر، ليبي، بحرين، يمن و شبه جزيره عربستان، دشمنان اسلام با لجاجت و بغض خود، به توطئه آفريني عليه مسلمانان و مقدسات آنها مشغول شده‌اند و اين مسائل، هوشياري بيشتر مسلمين را مي‌طلبد.

معاون فرهنگي نهاد رهبري در دانشگاه خواجه نصير تصريح کرد: همچنان که در عصر پيامبر اکرم(ص) ياران ايشان اعم از مهاجرين و انصار، به شکل‌گيري و عظمت اسلام کمک کردند، امروز نيز بايد مسلمانان سراسر دنيا يد واحد شوند و انشاءالله در آن موقع، شکوفايي و قدرت بيشتر اسلام به همراه اضمحلال جبهه کفر، نفاق و همه دشمنان اسلام ديده خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رویارویی ، الله ، شیطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار