اردبیل/

آرزوی بسیاری از شرکت‌کنندگان در اجلاس تهران دیدار مقام معظم رهبری بود

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: آرزوی بسیاری از شرکت‌کنندگان در اجلاس سران تهران دیدار مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی امروز در آیین صبحگاه مشترک اردبیل در پادگان تیپ 37 حضرت عباس اردبیل با اشاره به شأن و عظمت رهبر معظم انقلاب آیت‌‌الله خامنه‌ای در دیدگاه روسای جمهور و رهبران کشورهای جهان اسلام افزود:رهبر معظم انقلاب آن‌چنان محبوب دل ملت‌های مستضعف و اسلامی هستند که در اجلاس اخیر جنبش عدم تعهد، آنها با دقت تمام سخنان رهبر معظم انقلاب را گوش کرده و چندین بار این سخنان مورد تشویق قرار گرفت.

وی گفت:عظمت و جایگاه انقلاب اسلامی و سخنان مدبرانه رهبر معظم انقلاب آنچنان فراگیر و محبوب دل شرکت‌کنندگان بود که اکثر روسای جمهور کشورهای اسلامی سعی کردند با مقام معظم رهبر دیدار کرده و از این فرصت در شناخت ارزش‌ها و آرمان‌های ملت ایران استفاده کنند.

سردار صفوی همچنین افزود: همه دنیا می‌داند عامل برتری ما در جنگ هشت ساله تکیه بر قدرت ایمان بود و در کنار آن با تبعیت از امام راحل و ولایت فقیه موفق شدیم در برابر تمام لشکر کفر پیروز و موفق عمل کنیم.

دستیار و مشاورعالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه سلاح قدرت، فکر و عقلانیت ما دشمن را دچار سردرگمی واقعی کرده است، گفت: صلابت و خرد دسته‌جمعی و عقلانیت ملت ایران و نیروهای مسلح دشمنان را به تعجب وا داشته و ما یقین داریم که ملت ایران با صلابت نیروهای مسلح و قهرمانانش همچون جانبازان پر افتخار بر دشمن زبون غالب می شود.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی نمود قهرمانی‌های ارزشمند و نیروهای عزت‌مند را تقدیم 3 هزار و 400 شهید از استان اردبیل در جنگ هشت ساله توصیف کرد و افزود: جای بسی افتخار است که اردبیل سه برابر این شهیدان در حدود 11 هزار نفر جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است که همه آنها با تاسی به جانباز دشت نینوا افتخار آفرینی کردند./س

برچسب ها: اردبیل ، شان ، و ، عظمت ، رهبر ، معظم ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.