علی طلوع کیان:

با وجود سنگ اندازی ها طبق برنامه پیشرفتیم/کم هزینه ترین تیم ملی در والیبال هستیم

آنالیزور تیم ملی والیبال جوانان، آمادگی فنی و تاکتیکی ملی پوشان را برای حضور در مسابقات قهرمانی قاره آسیا مثبت ارزیابی کرد.

علی رضا طلوع کیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی آماده می شویم و شرایط تیم بسیار مطلوب و ایده آل است در کسب مدال طلا هیچ مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: از زمانی که تمرینات آماده سازی را آغاز کردیم مخالفت برخی افراد سنگ اندازی هایی را در پی داشت با وجود اذیت و آزارهای فراوان حمایت های داورزنی (رئیس فدراسیون) باعث شد که برنامه ها طبق موارد از پیش تعیین شده حرکت کرده و ما به هدف خود نزدیک تر شویم.

 *کم هزینه ولی پر ادعائیم

وی گفت: کم هزینه ترین گروهی بودیم که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کردیم مسئولان فدراسیون فقط هزینه اعزام ما به اسپانیا و همچنین دعوت از تیم ملی برزیل را برعهده داشتند با این وجود مدعی رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم.

 *سالم ترین تیم جوانان هستیم

آنالیزور تیم ملی والیبال جوانان در ادامه یادآور شد: برای تشکیل تیم ملی بازیکنان دارای صغر سنی هیچ جایگاهی در تیم نداشتند به نظر من سالمترین تیم جوانان را در تاریخ والیبال کشور داریم اما متأسفانه هیچ رسانه خاصی روی این مبحث مهم و اساسی مانور نرفت در صورتی که این موضوع آینده والیبال ایران را تضمین می کند.

 *مظلوم واقع شده ایم

طلوع کیان یادآور شد: ما تاکنون 45 بازی تدارکاتی انجام داده ایم، نحوه انجام این دیدارها را اعضای کادر فنی حمایت کرده اند و هیچگونه حمایت خاصی نشدیم ما به معنای واقعی مظلوم واقع شده ایم هیچ یک از ملی پوشان جوانان مورد توجه اصحاب رسانه قرار نگرفته اند.

علیرضا نصر اصفهانی توانست در بازی تدارکاتی مقابل اسپانیا یک تنه حریف را مغلوب کند اما پس از بازگشت مورد بی مهری خبرنگاران قرار گرفت.

 *همه باید عرق ملی داشته باشند

وی تصریح کرد: در حال حاضر که زمان زیادی به شروع مسابقات قهرمانی آسیا فرصت باقی مانده است همگان باید تیم ملی را حمایت کنند افراد در هر پست و جایگاهی که هستند باید عرق ملی داشته و به حمایت از جوانان والیبالیست ایرانی بپردازند ما در شرایط بسیار حساس و سختی قرار داریم، افرادی که به ما لطمه زدند باید بدانند که ما صد در صد قهرمان می شویم.

آنالیزور تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی جوانان یک مسیر طولانی و بلند مدت را تا حضور در مسابقات جهانی ترکیه در پیش دارد در این مسیر بیش از 120 بازی تدارکاتی تهیه دیده شده است که تاکنون در 45 بازی شرکت کرده ایم.

وی گفت: ما به دنبال مدال آوری در مسابقات جهانی هستیم برای نیل به این هدف در گام نخست مقام قهرمانی قاره آسیا را نشانه گرفته این.

طلوع کیان در خصوص تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: در رأس 13 تیم حاضر در این مسابقات تیم های هند و چین حضور دارند آنها جزو مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی هستند ما برای شکست این حریفان کار سختی را در پیش داریم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار