زاهدان /

تجمع دانش آموزان ایرانشهری در محكومیت هتك حرمت به پیامبر اسلام

دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و فرهنگیان ایرانشهر در اعتراض به ساخت و انتشار فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و هتك حرمت آخرین فرستاده پروردگار تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ،در این اجتماع اعتراض آمیز  دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان خشم و انزجار خود را از حركت قبیح عوامل آمریكایی و صهیونیستی نسبت به مقدسات مسلمانان جهان اعلام كردند.
شركت كنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای 'مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل، یا ایها المسلمون اتحدوا، اتحدوا' عاملان این توطئه استكباری و صهیونیستی را به شدت محكوم كردند.دانش آموزان و فرهنگیان ایرانشهری با در دست داشتن دست نوشته های در محكومیت سازندگان فیلم توهین به ساحت مقدس نبی مكرم اسلام(ص)، خواستار محاكمه دست اندركار این اقدام قبیح شدند .تجمع كنندگان با بیان اینكه آتش خشم مسلمانان جهان هر روز فروزان تر از گذشته می شود و به زودی این آتش كاخ مستكبران را خواهد سوزاند، از مسوولان خواستند در راستای دفاع از اسلام و اعلام انزجار مسلمانان از این عمل زشت از انجام هیچ اقدامی فروگذاری نكنند.
معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش ایرانشهر در این تجمع با بیان اینكه توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) از مظاهر جنگ نرم استكبار علیه امت اسلام است گفت: دشمنان با این گونه حركات زشت و قبیح می خواهند اعتقادات مسلمانان را تضعیف كنند.
'محمدرضا روزیانا' افزود: ما فرهنگیان و دانش آموزان ایرانشهری ضمن محكومیت این حركت زشت به دشمنان اسلام اعلام می داریم كه نظام تعلیم و تربیت با بهره گیری از آموزه های اسلامی هرگز در مقابل این دسیسه های شوم استكبار خاموش نخواهد ایستاد. /ع

برچسب ها: اعتراض ، هتک ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.