رییس انجمن جودو ناشنوایان:

علی رغم وعده ها، هنوز از جودوکاران ناشنوا تجلیل نشده است

منصوری از عدم دعوت فدراسیون ناشنوایان برای حضور در همایش به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان ابراز نارضایتی کرد و بیان داشت: برای حضور در این همایش، از سوی فدراسیون دعوتی صورت نگرفته است.

منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: کرم اله علیمرادی سرپرست جدید پس از حضور در فدراسیون همایشی را به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان برگزار کرده است تا علاوه بر آشنایی بیشتر با ورزش و روسای انجمن ها درخصوص برنامه ها و سیاست های آتی فدراسیون و ورزش ناشنوایان صحبت کند متاسفانه از سوی فدراسیون دعوت نامه ای مبنی بر حضور من در این همایش به انجمن جودو ارسال نشده است و علی رغم اینکه بسیار تمایل حضور دراین همایش و آشنایی بیش تر با سرپرست جدید داشته اما این امر محقق نشد.

وی ادامه داد: پیش از ایجاد تغییرات و در زمان مدیریت فاطمی نسب به ورزشکاران ناشنوا قول داده شده بود که طی مراسمی از آنها به جهت موفقیت در مسابقات آسیایی کره جنوبی تجلیل می شود،‌ متاسفانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است و حتی در همایشی که به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان برگزار شده است از ورزشکاران جودو تجلیل نشده است.

منصوري افزود: امیدواریم که با تغییرات ایجاد شده شرایط ورزش و ورزشکاران ناشنوا به نسبت گذشته بهبود یابد و شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این حوزه در میادین بین المللی باشیم. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار