داود توحيدپرست:

تعدد جشنواره ها منابع عمومي كشور را به آتش مي‌كشاند

برگزاري جشنواره هاي مختلف در كشور و همچنين تعدد آن ها به شدت براي سينماي ايران مضر بوده و همچنين منابع عمومي كشور را به نابودي مي كشاند.

داود توحيدپرست كارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثيرات تعدد جشنواره ها در سينماي ايران گفت: برگزاري جشنواره هاي مختلف در كشور و همچنين تعدد آن ها به شدت براي سينماي ايران مضر بوده و به نوعي آتش زدن به منابع عمومي است.
وي در اين باره ادامه داد: برگزاري جشنواره فيلم فجر بدليل برخورداري از تمامي فيلم هاي كودك، مستند و دفاع مقدس براي سينماي ايران لازم و ضروري است و نيازي به برگزاري جداگانه اين گونه جشنواره ها از جمله جشنواره كودك و نوجوان ، حقيقت و مقاومت نيست.
توحيدپرست تصريح كرد: تعدد جشنواره ها و برگزاري آن ها در طول سال فقط براي بيشتر كردن آمار و ارقام است و هيچ تاثيري در گسترش فرهنگ اين مرز و بوم ندارد.
وي در خصوص برگزاري جشنواره فيلم كوتاه اظهار داشت: برگزاري جشنواره فيلم كوتاه نيز با توجه به عدم نمايش فيلم هاي كوتاه در جشنواره فجر نياز به برگزاري جشنواره اي جداگانه دارد و در كنار لزوم جشنواره فيلم فجر، فيلم كوتاه نيز از ارزش بالايي برخوردار است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار