در قسمت ششم سريال "كلاه پهلوي" مي‌بينيم؛

موافقت اهالي سامان براي ايجاد تغييرات در شهر

فرخ بعنوان فرماندار شهرستان سامان در جلسه با اهالی با نفوذ برای صدارت شهر از اعلام برنامه های خود برای شهر می گوید و موافقت اهالی برای تغییرات در شهر را می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در قسمت ششم "کلاه پهلوی"، فرخ بعنوان فرماندار شهرستان سامان در جلسه با اهالی با نفوذ برای صدارت شهر از اعلام برنامه های خود برای شهر می گوید و موافقت اهالی برای تغییرات در شهر را می گیرد. او برای اینکار نیاز به پول دارد که بخشی از آن را از مردم تامین می کند و برای بخش دیگر راهی تهران می شود.
بنابراين گزارش؛ کسانی که در قسمت ششم این سریال هنرنمایی می کنند عبارتند از : "داریوش فرهنگ" در نقش صمصام ،"شقایق فرهانی" در نقش مه لقا، "امین حیایی" در نقش کریم ، "سارا خویینی ها" در نقش عالیه، "محمد رضا شریفی نیا" در نقش میرزا رضا تدین،" مریلا زارعی" در نقش فروغ، "ثریا قاسمی" در نقش مادر میرزا رضا، ن"یلوفر خوش خلق" در نقش فاطمه، مرحوم "عباس امیری" در نقش ذبیح الله. ، "رحمان باقریان" در نقش سید علی ، "فخرالدین صدیق شریف" در نقش  احسان، "بیوک میرزایی "در نقش ماشاءا.. ،"صالح میرزا آقایی" در نقش ژان، "تورج فرامرزی" در نقش معمار یعقوب، زنده یاد "اجمد صلاحی "در نقش معمار اسحاق.
لازم به ذكر است؛ داستان این سریال 50 قسمتی درباره يك جوان ايراني تحصيلكرده در فرانسه به اسم فرخ با بازی"امیر علی دانایی" است که، پس از ازدواج با دختر مستشارالدوله و عضويت در لژ فراماسونري به ايران مراجعه كرده و از طريق توصيه فرماندار شهرستان كوچكي دراطراف تهران و مامور اجراي فرمان كشف ‌حجاب در آن شهرستان مي‌شود.
گفتني است؛ این مجموعه که یکی از سریال های الف ویژه شبکه یک است و به کارگردانی "ضیاءالدین دری" ساخته شده هر هفته جمعه شب ساعت 22و تکرار آن دوشنبه شب ساعت 19:40 از این شبکه پخش می شود ./ص
 
برچسب ها: کلاه ، پلهوی ، فرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار