مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خبر داد:

آغاز استخدام های جدید در بیمارستان های کشور

نتایج آزمون استخدامی 10600 نفر اعلام شده و بیمارستان ها به تدریج استخدام ها را شروع می کنند.

دکتر حسین مبارکی، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  با پیگیری و موافقت وزیر اعلام نتیجه های آزمون از 15 مهرماه شروع شده و نتیجه ها که اعلام شد همکاران ما در یک فرآیند دو، سه ماهه نفرات اول و ذخیره را  اعلام می کنند تا کار گزینش انجام می شود و سپس قبول شدگان وارد محیط های بیمارستانی که برایشان در نظرگرفته شده خواهند شد.

وی افزود: کارکنان هیچ نگرانی ای از بابت نظام پرداختی روتینی که برای حقوق شان در نظرگرفته شده است نداشته باشند.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر قطع احتمالی حقوق و اضافه کار کارکنان در ماه های آتی به دلیل کمبود منابع، اظهار داشت: کارکنان ستاد و دانشگاه های علوم پزشکی نگران دریافت حقوق خود نباشند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و محدودیت های منابع یکی از سیاست های وزارت بهداشت اتخاذ رویکردهای اصلاح مصرف و صرفه جویی است.

وی ادامه داد: سیاست کلی اینست که به هیچ وجه در نظام پرداخت کارکنان خللی ایجاد نشود و مجموع دریافتی در ستاد و دانشگاه ها همچنان ادامه می یابد.

دکتر مبارکی توضیح داد: اقتصاد مقاومتی را در سطح حوزه های مدیریتی و اجرایی اعمال می کنیم تا پاسخگوی زحمات کارکنان بتوانیم باشیم و کارکنان هیچ نگرانی از نظام پرداخت روتینی که برایشان در نظرگرفته شده است نداشته باشند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار