يك بام و دو هواي غرب در مقوله آزادي بيان

غربي ها در برابر توهين به مقدسات الهي سكوت مي كنند اما تاب شنيدن صداي حق از شبكه هاي ايراني را نياوردند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اردشير زابلي‌زاده مدير شبكه بين‌المللي خبر در باره قطع شبكه‌هاي تلويزيوني ايران از روي ماهواره هاتبرد گفت: اين اقدام يوتل ست عملا تبعيضي غير انساني است و پشتيباني حقوقي ندارد.
زابلي زاده افزود: قطع ارتباط رسانه هاي آزاد با مردم جهان مغاير اصول كلي و بديهي حقوق فضاست و اين موضوع مي‌تواند در رسانه‌هاي جهان تصويري فعال و كارآمد از عدم اعتقاد غرب به آزادي بيان و رسانه‌هايي كه دغدغه‌ي استقلال طلبي و عدم وابستگي را دارند منعكس كند.
وي گفت: اين اقدام شركت يوتلست به عنوان تلاشي در ادامه جريان يك‌سويه اطلاعات و تداوم انحصار رسانه اي غرب و كشورهاي اروپايي قابل تحليل است. غرب و لابي صهيونيست در صددند‌، در عصر اطلاعات و ارتباطات‌، جمهوري اسلامي ايران را همچنان به عنوان مصرف‌كننده توليدات خود نگه دارند نه توليد كننده. و اين نشانه استيصال نظام سلطه در برابر رسانه هاي مستقل و ضد هژمون ايران اسلامي است.
مدير شبكه خبر اظهار داشت: اروپا با اين كار خود تمامي ادعاهاي حقوق بشري‌اش را در افكار عمومي زير سوال برد و بر قدرت نفوذ و ميزان تاثير‌گذاري رسانه هاي جمهوري اسلامي ايران در انعكاس و بازتاب خبرهاي واقعي تحولات منطقه و بحرانهاي بين المللي و گرايش هر چه بيشتر مردم دنيا به رسانه هاي مستقل از نظام سلطه اعتراف كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار