چین سری گفت: تیم ملی فوتسال بانوان از امروز سوم آبان به هفتمین اردو که در آکادمی تیم فوتبال برگزار می شود حضور می یابند.

میترا چین سری در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در بازی تدارکاتی که مقابل تیم روسیه داشتیم، بازیکنان تیم کشورمان از لحاظ جسمانی و تاکتیکی 70درصد آمادگی داشتند واین بازی های تدارکاتی باعث شد تا نقاط ضعف تیم را شناسایی و در جهت برطرف کردن آن ها برآییم.

وی بیان کرد: ما برای این اردو 15 بازیکن را دعوت کردیم تا آنها تا حضوری پرقدرتی را به نمایش بگذاریم.

چین سری اسامی این بازیکنان را به شرح ذیل اعلام کرد: فهیمه زارعی، سمیه غلامی، آرزو صدقیانی زاده، پریا نوروزی، سپیده زرین راد، لیلا اقبالی، الناز آرمات، سهیلا ملموسی، نیلوفر اردلانی، فرزانه توسعی، نسترن مقیمی، مهسا درویش، بهناز خیاط، فاطمه اعتدادی و فرشته کریمی که این بازیکنان از امروز بعد از تا هشتم آبان ماه برای انجام تمرینات و آمادگی در کمپ تیم های ملی خواهند ماند.

مربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: مسئولان فدراسیون تیم را خیلی حمایت کردند و نهایت همکاری را با ما داشتند و تا بتوانیم با تیم های کشورهای دیگر مسابقات تدارکاتی را انجام دهیم و تمرینات منظمی را پشت سر بگذاریم.

چین سری گفت: 3اردو باقی مانده و همچنین پیش بینی شده 26 آبان ماه تا 2آذر تیم ازبکستان به ایران بیاید و 3 دیدار تدارکاتی با این تیم داشته باشیم تا در تورنمنت جام جهانی پرتغال حضور پر رنگ و پرقدرتی داشته باشیم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار