آيت‌الله اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان همگام با پيشرفت، عدالت را گسترش دهند

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: در دهه پيشرفت و عدالت مسئولين بايد تلاش كنند تا هم‌پاي، دست يابي به پيشرفت در تمامي زمينه‌ها، عدالت را گسترش دهند.

آيت‌الله علي اسلامي در گفتگو باخبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران وظايف مسئولان در دهه پيشرفت و عدالت را بسيار سنگين توصيف كرد و گفت: مقام معظم رهبري براساس در نظر گرفتن شرايط كشور و جهان و مسئوليت والاي ديني و مذهبي كه دارند، نكاتي را به مسئولان يادآوري مي‌كنند.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: گاهي افرادي در جامعه پيدا مي‌شوند كه از توسعه و پيشرفت منهاي دين اسلام صحبت مي‌كنند، اما در حقيقت پيشرفت در تمامي زمينه‌ها بدون تحقق عدالت و براساس آموزه‌هاي دين مبين اسلام امكان پذير نيست.

وي با بيان اينكه دست‌يابي به پيشرفت در گرو  گسترش عدل است، تاكيد كرد: در جامعه‌اي كه عدالت وجود نداشته باشد پيشرفت فقط براي عده معدودي از سرمايه‌داران تحقق مي‌يابد و ساير افراد از دست‌يابي به پيشرفت بازخواهند ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: در دهه پيشرفت و عدالت مسئولين بايد تلاش كنند تا هم‌پاي دست‌يابي به پيشرفت در تمامي زمينه‌ها، عدالت را گسترش دهند.

آيت‌الله اسلامي خاطر نشان كرد: متوليان دستگاه‌هاي مختلف اعم از مجلس، دولت و قوه‌قضائيه بايد در اين دهه تمامي تلاش خود را براي تحقق شعار راهبري پيشرفت همگام با عدالت به كار گيرند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دهه ، پیشرفت ، عدالت ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار