کشف 171 کیلوگرم مواد مخدر/ دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب

پلیس استان البرز در دو عملیات پلیس در مهر ماه امسال 171 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و یک کلاهبردار تحت تعقیب را دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران جانشین فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در استان البرز گفت: در مهرماه امسال با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در مجموع 171 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کرج کشف شد.
در اجرای این طرح ها 58 مجرم، 33 نفر قاچاقچی، 930 نفر توزیع کننده و 95 نفر نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.
همچنین در اقدامی دیگر با دستگیری فردی به نام ع-ه به همراه همدستش که در تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه فعالیت داشت 114 کیلوگرم حشیش به همراه 14 میلیون تومان وجه نقد کشف شد.
کلاهبردار فراری بار دیگر دستگیر شد
سرهنگ صالحی در ادامه گفت:‌ اوایل مهر ماه امسال ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان کرج با کسب نیابت قضایی دو متهم کلاهبردار را که در استان آذربایجان غربی دستگیر شده ولی عمده جرایمشان در شهر کرج اتفاق افتاده بود را جهت انجام تحقیقات تکمیلی به این شهر انتقال دادند.
حین انتقال این متهمان به نام های حامد و فردین،‌حامد با همدستی همسر خود از دست ماموران متواری و بدین ترتیب با انتقال دیگر متهم پرونده به شهرستان کرج این متهم فراری تحت تعقیب قرار گرفت.
با تشکیل تیمی ویژه در این رابطه پس از مدتی تعقیب و مراقبت و تحقیقات پلیسی سرانجام این متهم در یکی از کمپ های ترک اعتیاد این شهر شناسایی و دستگیر شد.
در تحقیقات از وی مشخص شد نامبرده در دوران حبس با همدستی همسر خود اقدام به کلاهبرداری از داخل زندان می کرد.
شیوه این متهم بدین صورت بود که همسر وی با شناسایی شرکت های مختلف شماره تلفن آنها را در اختیار متهم قرار می داد و او نیز از داخل زندان طی تماس با مسئولان شرکت به بهانه خرید از آنها، با جلب اعتماد این افراد آنها را پای دستگاه خودپرداز بانک ها کشانده و با استفاده از گزینه های انگلیسی به جای انتقال وجه به حساب آنها اقدام به برداشت وجه می کرد و همسر وی نیز با بررسی حساب از واریز پول اطمینان حاصل می کرد.
از طرفی دیگر حامد در داخل زندان اقدام به افتتاح حساب برای زندانیان با مدارک جعلی می کرد.
این متهم به 22 فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف کرده است. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار