تقاطع غیر همسطح جانبازان و غدیر افتتاح شد/ ضرورت استفاده از بخش خصوصی در اتمام پروژه ها

رئیس مجلس در آیین افتتاح پروژه ها در کرج گفت: سال آینده سال پر مشکلی است لذا باید برای تکمیل پروژه ها از بخش خصوصی کمک گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح در تقاطع غیر همسطح در شهر کرج با اشاره به وجود استعدادهای با ارزش در استان البرز گفت: یکی از وظایف اصلی حکومت در بسترسازی برای شکوفایی استعدادهاست و به همین منظور طرح آمایش سرزمینی تضمین شد و اکنون شاهد به شهر نشستن مصادیق آن در استان البرز هستیم.

وی افزود: استان البرز با تنوع زیاد و پیچیدگی های مختلفی همراه است ضمن اینکه رشد استان از ابتدا با برنامه شکل نگرفته اما با حضور شورای شهر و شهرداری های فعال آن می توان در آینده افق های خوبی را در این استان مشاهده کرد.

وی در خصوص تخصیص اعتبار پروژه قطار شهری کرج ابراز داشت: سال آینده سال پر مشکلی است و ما قدرت زیادی نخواهیم داشت لذا باید با یک تدبیر صحیح و استفاده از ابتکارات جدید برای اجرا و اتمام پروژه ها اقدام شوذ که در این راستا می تواند از اوراق مشارکت بهره جست.

لاریجانی اظهار داشت: استفاده از بخش خصوصی امر ضروری است و باید با ایجاد انگیزه بخش خصوصی را ترغیب به حضور در پروژه ها کرد همان طور که اکنون بسیاری از کشورهای غربی استفاده از بخش خصوصی را امری ضروری می دانند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: البرز نیروهای مستعدی را در حوزه مدیریتی داراستو انتظار می رود قذم های خوبی را در توسعه استان بردارند./ف

برچسب ها: شیب ، یبل ، شیبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار