شبکه سازي در پارتي‌هاي مختلط + تصاویر

نکته جالب آنکه برخی از این افراد از جمله دختر فریبا داوودی مهاجر براحتی و بدون هیچگونه ممانعتی در چند ماه گذشته به کشور آمده و پس از ارتباط گیری با برخی ازفتنه گران دوباره به خارج از کشور بازگشته اند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، ماجرای غرب زدگی  جماعت ضد انقلاب ، گاه به رفتارهای عجیب و غریبی ختم می شود که جز تمسخر و نمایش  هویت پوچ خود باخته شان، آنهم به بدترین وضع ممکن ارمغان دیگری برایشان ندارد.

میهمانی های هالووین از این دست مراسم های غربی است که در آن میهمانان لباسهای عجیب و غریب می پوشند و با قیافه های ترسناکی که برای خود درست می کنند با چاشنی  رفتارهای غیر متعارف و کاملا بیگانه و گاه ضد ایرانی، مناسبات مشمئز کننده ای را ترتیب می دهند.



بی هویتی و غرب زدگی از شاخص های اینگونه پارتی هاست که در حال حاضر در بین جماعت ضد انقلاب و فتنه گران خارج از کشور و البته رگه های داخلی آن نیز دیده شده است.این جماعت خود باخته  لباس دراکولا می پوشند  و بعد مرغ سحر ناله سر کن می خوانند ! این حکایت مهمانی های هالوین ایرانی در امریکا است.



رفتارهایی به غایت جلف و سبک و دلقک موابانه همراه با چاشنی اختلاطهای جنسی و غیر اخلاقی از ویژگیهای خاص این پارتی هاست . یکی لباس مرلین مونرو می پوشد   و دیگری صورتش را مثل دلقک های سیرک درآورده است و دارد در مورد سیاست های خارجی کلان نظریه پردازی می کند، نمایش کامل از سبک سری و حماقت این جماعت به ظاهر ایرانی است.



صرف مشروبات الکلی و رقص مختلط نیز برای جذابیت بیشتر این پارتی ها که به منظور شبکه سازی در داخل و خارج از کشور بین ضد انقلاب مرسوم است کاربرد اساسی دارد.






نمونه های این شبکه سازی در ضد انقلاب خارج نشین توسط افراد منتسب به امیر فخرآور ، خانواده فریبا داوودی مهاجر و منسوبین به مسیح علی نژاد دیده می شود. نکته جالب آنکه برخی از این افراد از جمله دختر خانم فریبا داوودی مهاجر براحتی و بدون هیچگونه ممانعتی در چند ماه گذشته به کشور آمده و پس از ارتباط گیری با برخی از فتنه گران دوباره به خارج از کشور بازگشته اند !

چندی پیش نیز باشگاه خبرنگاران با ارائه اسنادی آشكار در خصوص این روش  جذب نیرو و تیم سازی در داخل کشور توسط حزب غیر قانونی موسوم به جبهه آزادی توسط خانمی به نام ( یاسمین – ذ ) و خانواده اش افشاگری های مستندی کرده بود.



 ( یاسمین – ذ )   از فعالین فتنه 88  یکی از این مهره های این نوع شبکه سازی فتنه گران در داخل کشور است  که با برگزاری پارتی های مختلط و غیر اخلاقی تحت عناوین هالووین، بالماسکه ، وایت پارتی و ... در مناطق مختلف شهر، در حال جذب نیرو برای این حلقه بوده است .



وی اخیرا در عکسهایی از مهمانی های هدف دار و سیاسی فتنه گران آزاد شده از زندان ، در کنار مهدی خزعلی و محمد نوری زاد دیده شده است . خانم ( یاسمین – ذ ) در شبکه های اجتماعی منسوب به ضد انقلاب نیز با دعوت و ترغیب به شرکت در این جلسات غیر اخلاقی از بین کاربران فضای مجازی  نیرو جذب می کند.



اما نکته جالب توجه اظهارات فریبا داوودی مهاجر است. مشاورمرکز استراتژیک دولت اصلاحات که حال به ضد انقلابی بی بند و بار و تمام عیار مبدل شده است با اعتراف به هوشیاری و دقت نظر دیدبانان جنگ نرم دشمن در فضای مجازی در حالی که خانواده ای تهی از فرهنگ ملی و ایرانی در خارج از کشور تشکیل داده كه فرزندانش در هالووین پارتی به همراه عده ای دیگر از فتنه گران فراری به نمایش کامل بی هویتی و خود باختگی فرهنگی مشغولند. لازم به توضیح است که برخی از تصاویر این میهمانی ها انقدر زننده و قبیح بود که از انتشار آن معذور شدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
faknxyet
۱۹:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۱
20
آخرین اخبار