درخواست مجدد خودروسازان براي افزايش قيمت خودرو

در حالي که وزير صنعت، معدن و تجارت از منتفي شدن افزايش قيمت خودرو تا پايان سال جاري خبر داده است، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: درخواست افزايش قيمت مجدد برخي محصولات سايپا به سازمان حمايت ارايه شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مدني در حاشيه رونمايي از کشنده سنگين زامياد در جمع خبرنگاران در خصوص وضعيت قيمتي محصولات سايپا گفت: اين شرکت براي افزايش قيمت مجدد محصولات درخواست خود را به سازمان حمايت ارايه داده است.

وي ادامه داد: مدارک مورد نياز و دلايل اين افزايش قيمت به سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليدکنندگان اظهار شده و اين سازمان در حال بررسي اين مدارک است.

لازم به ذکر است، غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت چندي پيش از منتفي بودن تصويب افزايش مجدد قيمت خودرو تا پايان امسال خبر داده بود.

همچنين يکي از شروط اصلي تصويب افزايش قيمت خودرو در تاريخ 12 مهرماه عدم درخواست خودروسازان براي افزايش مجدد قيمت ها تا چند ماه آينده بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۵۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۱
چرا هر روز باید منتظر افزایش قیمت خودروها باشیم آنهم قیمت خودروهایی که خودروی ملی اعلام شده اند . آیا زمان آن نرسیده است تا انحصار ایران خودرو و سایپا بر تولید که نه ممتاژ خودرو به پایان برسد و با کم کردن عوارض گمرکی بر خودرو های خارجی رقابت بین خورو سازان ایجاد شده تا هر روز قیمتها افزایش نیافته و کیفیت محصولات تولیدی آنها هم بالا برود
آخرین اخبار