درپی انتشار خبری مبنی بر اختلاس میلیاردی یکی از مدیران سینمایی؛

توضیح مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد در خصوص شبهات مطروحه در رسانه ها

برخورد با تخلفات در این وزارتخانه(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از حساسیت ویژه ای برخوردار و در صورت وجود شائبه هائی در خصوص وقوع تخلف در این وزارتخانه، این امر با جدیت رسیدگی و پیگیری خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در پی انتشار اخباری در رسانه های کشور طی روزهای اخیر در خصوص تخلفات صورت گرفته در مجموعه این وزارتخانه ،توضیح چند نکته را ضروری می داند:
همانگونه که وزیر محترم در مصاحبه های اخیر خود بارها اعلام کرده اند، برخورد با  تخلفات در این وزارتخانه از  حساسیت ویژه ای برخوردار است و در صورت وجود شائبه هائی در خصوص وقوع تخلف در این وزارتخانه ، این امر با جدیت  رسیدگی و پیگیری خواهد شد .
خاطر نشان می شود:  حسب دستور ویژه  وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری تخلفات در این وزارتخانه با هماهنگی مراجع ذیصلاح قوه قضائیه  تا حصول نتیجه با جدیت ادامه خواهد شد.
همچنین؛ تاکید می شود اخبار منتشره در برخی رسانه ها و سایت های خبری مبنی بر پرداخت غیر قانونی مبلغ 3 میلیارد تومان کمک بلاعوض به یک خانم منشی شاغل در سازمان امور سینمائی و سمعی و بصری، صحت نداشته  و تکذیب می شود./ص

برچسب ها: وزیر ، فرهنگ ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار