مسئول جديد كميته استعداديابي فدراسيون پينگ پنگ:

براي سنين پايه برنامه ريزي كرده ايم/ ناآشنا با اين كميته نيستم

مسئول كميته استعداديابي فدراسيون تنيس روي ميز گفت: براي پينگ پنگ بازان در سنين پايه استان هاي مختلف كشور برنامه هاي ويژه اي داريم.

عادل عليپور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگا خبرنگاران پس از قبول سمت جديد در فدراسيون تنيس روي ميز بيان كرد: در كميته استعداديابي برنامه ريزي كرده ايم و مشغول تهيه فرمهايي هستيم كه بين استانهاي مختلف پخش كنيم.

وي تصريح کرد: استانهاي كشور را به صورت 4 يا 8 منطقه تقسيم كرده ايم و قرار است مربياني را به اين مناطق بفرستيم و فرمهاي آماده شده را بين بازيكنان در رده هاي سني پايه پخش كنند.

عليپور درباره اين فرم ها گفت: فرمها هنوز تكميل نشده اند اما دو نوع فرم را در نظر گرفته ايم فرم اول تست هاي پزشكي است كه وضعيت سلامتي بازيكنان را مشخص ميكند تا از فاكتورهايي را كه دارند آگاه شويم.

وي اضافه كرد: تست دوم درباره برنامه هاي كاربردي تنيس روي ميز است كه تكنيك هاي مختلف پينگ پنگ بازان را در نظر مي گيريم البته بين بازيكناني كه آموزش ديده اند و يا نديده اند براي بچه هاي مبتدي و پيشرفته تر تفاوت قائل هستيم.
همچنين براي بازيكنان حرفه اي تر تست هاي هماهنگي و آمادگي جسماني نيز داريم.

عليپور خاطرنشان كرد: اين استعداديابي بين گروههاي سني خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان است و سعي داريم استعدادهاي نهفته اي را كه در استانها كشف نشده اند را نيز پيدا كنيم زير معمولا استانها براي حضور در رقابتهاي تنيس روي ميز كشوري تيم منتخب خود را مي‌فرستند و به دنبال كسب مقام هستند اما ممكن است در همان مكانها كساني باشند كه هنوز ديده نشده اند ما سعي داريم آنها را نيز بيابيم.

مسئول کميته استعداديابي فدراسيون تنيس روي ميز درباره اينكه سمت جديدش را در حالي تحويل گرفته است كه پيش از اين سابقه حضور در كميته مربيان را داشت و چرا اكنون به كميته استعداديابي نقل مكان كرده است گفت: من با وجود اينكه در كميته مربيان فدراسيون تنيس روي ميز سمت  داشتم اما در همان زمان هم سالها در آموزش و پرورش براي حضور در مسابقات جهاني از پايه هاي ابتدايي و راهنمايي تست استعدايابي مي‌گرفتيم و من ناآشنا با اين كميته نيستم.

عليپور درباره علت ناكامي تيم ملي جوانان ايران در رقابتهاي تيمي اين مجارستان بيان كرد: جدايي محمد علي رويين تن و عليرضا ملارجبي از تيم جوانان و ورودشان به سنين اميد بايد بررسي شود و ببينيم چقدر اين عدم حضور آنان در تيم نقش داشته است فعلا نظري در اين باره ندارم و ترجيح مي‌دهم بعد در مورد اين ناكامي كارشناسي كنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار