قيمت مصالح ساختماني 20 درصد کاهش يافت

رئيس کانون سراسري انبوه سازان گفت: قيمت مصالح ساختماني در چند روز گذشته به دليل ثبات بازار اقتصادي کشور با کاهش 20 درصدي قيمت روبرو شده است.

ايرج رهبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه قيمت مصالح اصلي ساختمان 20  درصد کاهش يافته است گفت: قيمت فولاد که جزو مصالح اصلي ساختمان محسوب مي شود از 2500 تومان به 2 هزارتومان رسيده است.

وي با بيان اينکه قيمت مصالح ساختماني تابع جو اقتصادي کشور است افزود: کاهش قيمت ارز و سکه بر قيمت مصالح ساختماني موثر بوده و اين بازار را به حالت ثبات رسانده است.

رئيس کانون سراسري انبوه سازان در ادامه تصريح کرد: با رسيدن فصل زمستان فصل کاري ساخت و ساز به پايان مي رسد که اين موضوع قيمت مصالح ساختماني را کاهش مي دهد.

رهبر در ادامه توضيح داد: مذاکرات در خصوص افزايش قيمت مسکن مهر به دليل نوسان مصالح ساختماني همچنان با تاخير برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينکه افزايش قيمت مسکن مهر نيازمند تصويب مسئولان وزارت راه و شهرسازي است گفت: تصميم قطعي در خصوص افزايش قيمت مسکن مهر از سوي مسئولان در گرو به ثبات رسيدن بازار مصالح ساختماني است.

رهبر با اظهار اميدواري در خصوص برگزاري مذاکرات با مسئولان وزارت راه و شهرسازي گفت: اميدوار هستيم تا 8 روز ديگر اين مذاکرات برگزار و نتيجه نهايي مشخص شود.

رئيس کانون سراسري انبوه سازان خاطرنشان کرد: تا تصويب نهايي هيچ پروژه مسکن مهر در شهرها متوقف نمي شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار