گروسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان با امثال موسوی خوئینی‌ها کاری ندارند‌/ دیدارهای انتخاباتی حزب "جوانان ایران امروز" آغاز شد

دبیرکل حزب جوانان ایران امروز گفت: اصلاح‌طلبان با خاتمیونی مثل موسوی خوئینی‌ها که همواره به دنبال پدرگرایی، فردگرایی و شیخ اصلاحات هستند، کاری ندارند.

مجید گروسی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنشی به صحبت‌های اخیر موسوی خویینی‌ها مبنی بر عدم شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی اظهار داشت: صحبت‌های خوئيني‌ در زمانی که جامعه نیاز به آرامش دارد، اشتباهی بیش نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: اصلاح‌طلبان با خاتمیونی مثل موسوی خوئینی‌ها که همواره به دنبال پدرگرایی، فردگرایی و شیخ اصلاحات‌گرایی هستند، کاری ندارند.

وی افزود: همانطور که مشاهده می‌شود، اصلاح‌طلبان به طور جدی برای انتخابات برنامه دارند و بسیاری از گروه‌های اصلاح‌طلب در این زمینه فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و محکم وارد انتخابات خواهند شد چرا که تنها راه بازگشت اصلاح‌طلبان به قدرت حضور در انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری است.

دبیرکل حزب جوانان ایران امروز به دیدار روز گذشته این حزب با جوانان و دانشجویان مازندرانی اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته آتی نیز دیداری با شورای مرکزی خود در یزد خواهیم داشتیم و پیرامون مسائل سیاسی داخلی و خارجی روز گفتگو خواهیم کرد‌ ضمن اینکه از پایان آذر ماه دیدارهای انتخاباتی این حزب با علما و فضلا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار