عباسيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمله به دفاتر العالم و پرس‌تي‌وي به دليل ترس از رسوايي غرب صورت گرفت

عضو سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: حملات تروريستي به دفاتر رسانه‌اي العالم و پرس‌تي‌وي به دليل واهمه‌ غرب و آمريکا از رسوايي برنامه‌هاي وحشيانه‌‌شان در منطقه است.

جلال عباسيان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات تروريستي به شبکه‌هاي پرس‌تي‌وي و العالم در دمشق‌، اظهارداشت: همزمان با حمله تروریستی به دفتر شبکه‌های العالم و پرس‌تی‌وی در پایتخت سوریه، سنای آمریکا نيز طرحی را برای تحریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های مرتبط با آن روی میز قرار داده که در راستاي ضربه زدن به نظام کشورمان است.

وي ادامه داد: حملات تروريستي به دفاتر رسانه‌اي العالم در دمشق تنها به دليل واهمه‌اي است که غرب و آمريکا از رسوايي اقدامات و برنامه‌هاي وحشيانه‌ خودشان دارند.

عباسيان با بيان اينکه غرب مي‌خواهد تمام دنيا را تحت سلطه خود قرار دهد تصريح کرد: غرب و آمريکا قصد دارند که با ضربه زدن به خبرگزاري‌هاي اسلامي هيمنه رسانه‌اي خود را حفظ کنند.

وي اضافه کرد: اين وظيفه ملت‌هاي اسلامي است که در محکوميت حملات تروريستي گرد هم جمع شده و موضع خود نسبت به اينگونه فجايع اعلام کنند.

عضو سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با اشاره به اهميت واکنش جهانيان به اقدامات غرب در کشورهاي اسلامي خاطر نشان کرد: اگر جهانيان در برابر حملات تروريستي غرب واکنشي جدي نشان ندهند، قطعا ساير دفاتر و خبرگزاري‌هاي کشور که در راستاي اهداف غرب حرکت نمي‌کنند و به صورت مستقل گام برمي‌دارند مورد تهاجم قرار خواهند گرفت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار