بيمارستان‌هاي در حال ساخت بر اساس اولويت نياز تكميل مي‌شوند

ساخت بيمارستان هزينه زيادي در بر دارد و اين هزينه‌ها نيز سالانه افزايش مي‌يابد ولي اعتباراتي كه براي ساخت بيمارستان‌ها در بودجه‌هاي عمراني ديده مي‌شود محدود هستند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دكتر سيدحسن امامي‌رضوي، معاون درمان ضمن بیان این مطلب اظهار كرد:‌ ساخت بيمارستان هزينه زيادي در بر دارد و اين هزينه‌ها نيز سالانه افزايش مي‌يابد ولي اعتباراتي كه براي ساخت بيمارستان‌ها در بودجه‌هاي عمراني ديده مي‌شود محدود هستند.

دكتر سيدحسن امامي‌رضوي افزود: به ويژه در دو سال اخير و مخصوصا در سال 91 كه اعتبارات عمراني به صفر رسيد، ساخت بيمارستان‌ها نيز به كندي پيش رفت. البته اين موضوع به معناي توقف ساخت بيمارستان‌ها نيست زيرا وقتي قرار  است براي مكاني بيمارستان ساخته شود پس حتما نيازسنجي شده و بايد تكميل شوند.

وي ادامه داد: دو دسته بيمارستان در سطح كشور در حال ساخت است، برخي از آنها جايگزين بيمارستان‌هاي فرسوده هستند و برخي ديگر در مناطق جديد و با توجه به نياز ساخته مي‌شود.

وي گفت: بيمارستان از ضروريت‌هاي ارايه خدمات پزشكي است و در زمينه ساخت بيمارستان‌ها و اماكن ارايه خدمات رويكرد مثبتي داشته‌ايم.

معاون درمان وزارت بهداشت تصريح كرد: در وزارت بهداشت رويكردي به سمت بيمارستان‌هاي تك تخصصي نيست چرا كه نوع خدمات بيمارستان عمومي براي مردم ضروري‌تر است. بيمارستان تك‌تخصصي هم هزينه‌ بيشتري در بر دارد و هم اين كه اثربخشي كمتري دارد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار