در پي تشديد آلودگي هوا:

تمامي بيمارستانها در حالت آماده باش/استقرار 6 دستگاه آمبولانس در محل هاي پر ازدحام

کلیه کارمندان، پرستاران، پزشکان و پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی باید فردا و پس فردا در محل کار خود حاضر شده و به ارائه خدمت بپردازند.

دكتر امامي رضوي معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در پي آلودگي هواي تهران و قرار گرفتن در مرز هشدار طي دو روز تعطيلي  سه شنبه و چهارشنبه تمامي بيمارستانهاي تهران باز بوده و هيچ بيمارستاني حق تعطيلي و عدم پذيرش بيماران را ندارد.

کلیه کارمندان، پرستاران، پزشکان و پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی باید فردا و پس فردا در محل کار خود حاضر شده و به ارائه خدمت بپردازند.

دکتر امامی رضوی گفت: برنامه های آموزشی بیمارستان ها نیز برای کلیه دانشجویان پزشکی در تمام رده ها در این دو روز برقرار است.

گفتنی است :وضعیت آلودگی هوا همچنان امروز دوشنبه در شرایط هشدار قرارداشت و پیش بینی شدهاست دردو سه روز آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد.

به همین دلیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در جلسهای که بعد از ظهر امروز تشکیل داد،تصمیم به تعطیلی دو روزه گرفت.


***در پی تشدید آلودگی هوا، شش دستگاه اتوبوس آمبولانس از سوی مرکز اورژانس تهران در محل‌های پر ازدحام شهر مستقر می‌شوند.

میادین آزادی، انقلاب، امام حسین، امام خمینی، رسالت و میدان تجریش محل استقرار این اتوبوس آمبولانس‌ها هست.


حدود 30 نفر از پرسنل اورژانس اعم از پزشک و پرستار و تکنسین فوریت‌های پزشکی در این طرح شرکت دارند و از ساعت 8 صبح تا 8 شب به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.

اورژانس تهران به مردم توصیه کرد: از سفرهای درون شهری غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر درون شهری حتماً از ماسک مناسب استفاده کنند.
برچسب ها: بیمارستان ، الودگی ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پیرمرد
۱۵:۲۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
سلام بیمارستان فاطمیه همدان مخصوص زنان و بحث بارداریه و جایی دیگه برات کار انجام نمیدن بچه من به خاطر کم کاری و تنبلی کارکنانش سقط شد با اینکه راه رفتن برام مثل سم بود بهم ویلچر ندادن با اینکه داشتن هیچ کس از همدانی ها دل خوشی نداره کارمندای بی ادب و کم اهمیت به مریضاشون تو رو خدا شما فریاد ما ضعیف رو به گوش مسئولای بی کفایت برسونید
آخرین اخبار