مشاور رسانه ای حزب ساخت و توسعه مصر:

ناامنی‌های مصر تلاش سیا براي براندازی دولت مرسی است

مشاور رسانه ای حزب ساخت و توسعه، سازمان جاسوسی آمریکا را در ایجاد نا امنی های مصر مسؤول دانسته و مردم مصر خواست تا با هشیاری خود توطئه دشمن را در هم بشکنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از البشیر، گروه اسلام گرای مصر و بازوی سیاسی آن یعنی حزب "ساخت و توسعه" هشدار داد که مبادا مصر به دست گروه های تندرو به اصطلاح انقلابی به آشفتگی و اضطراب کشیده شود.
این حزب با اشاره به این که تظاهرات نه خود جوش که سازمان یافته و خط گیرنده است گفت: درگیری با پلیس و ایجاد ناامنی در کشور فقط به نفع سلطه طلبانی است که مترصد فرصتی برای بازگرداندن حکومت سابق اند.
خالد شریف مشاور رسانه ای حزب ساخت و توسعه، ضمن دعوت همگانی به حفظ آرامش ملی از همه خواست که حداقل پیش نویس قانون اساسی را خوانده و پس از آن اعتراضات و ابهامات خود را با زبانی مسالمت آمیز بیان کنند. وی ناامنی های اخیر را تلاش هایی ناکام برای براندازی محمد مرسی توصیف کرد.
خالد شریف افزود: واضح است که برخی از اطراف بین الملل می خواهند مصر را به آشوب داخلی دچار کنند و دستگاه جاسوسی آمریکا "سیا" در نا امنی های اخیر کشور دست داشته و در صدد تا با توطئه ای کثیف نظام سابق را به مسند حکومت بنشاند. وی برای تایید نظریه خود به تجربه ونزوئلا و بولیوی اشاره کرد و از تمامی مردم مصر خواست تا با هشیاری کامل مانع از دخالت آمریکا و غرب در تعیین سرنوشت خود شوند و دسیسه های آنان را ناکام گذارده و دستان طمع کار این دولت ها را درهم شکنند.
برچسب ها: مصر ، سیا ، مرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار