سردار اسدی:

مستند" آخرین روزهای زمستان" اثری نو، توام با خلاقیت است

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: رسالت صدا و سیما در انتقال فرهنگ دفاع مقدس همچون رسالت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در تداوم ارزش‌های عاشورا است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمدجعفر اسدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران مستند" آخرین روزهای زمستان"، دفاع مقدس را تداوم جریان عاشورا و در راستای مبارزه حق و باطل برشمرد و تصريح کرد: انتقال فرهنگ متعالی جبهه و دفاع مقدس، کاری زینب‌گونه است.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران این مستند گفت:‌ به عنوان سربازی کوچک و همرزم شهیدان گرانقدر دفاع مقدس، از رئیس سازمان صدا و سیما و تک‌تک کسانی که در خلق این اثر جاوید نقش داشته‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح با بیان اینکه کاری که امروز رسانه ملی در انتقال فرهنگ متعالی دفاع مقدس به نسل جدید می‌کند از سنخ فعالیت سردارانی است که گنجینه عاشورا، نسل به نسل و سینه به سینه به مخاطبان امروز منتقل کرده‌اند، مستند آخرین روزهای زمستان را اثری نو، توام با خلاقیت دانست و تداوم این نوع کارها را نشانی از توجه ویژه رسانه ملی به دفاع مقدس و ارزش‌های آن برشمرد.

گفتني است، مستند" آخرين روزهاي زمستان" با شيوه‌اي جديد و مبتکرانه به تشريح زندگي و عملکرد شهيد حسن باقري(غلامحسين افشردي) در دوران دفاع مقدس پرداخت. اين شهيد بزرگوار، از جوانترين فرماندهان سپاه در زمان جنگ تحميلي و بنيانگذار اطلاعات سپاه پاسداران بود که با ابتکارات خود، پايه‌گذار پيروزي‌هاي بزرگي براي رزمندگان اسلام شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اسدی ، جعفر ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار