دولت آینده چاره ای جز روی آوردن به آی تی ندارد

دیتا سنترها حلقه مفقوده صنعت آی تی در کشور است و برای اینکه دولت به مشکلات عدیده ای چون ترافیک،آلودگی،بیکاری پایان دهد،چاره ای ندارد تا ارزش گذاری خود را بر مسایل آی تی در دولت آینده بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،قاسم زاده مدیر عامل شرکت افرانت در هجدهمین دوره نمایشگاه الکترونیک،کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) گفت: متاسفانه در ضعیف ترین منطقه دنیا از نظر ضریب نفوذ و سرعت اینترنت یعنی خاورمیانه سرعت دسترسی به اینترنت 4 مگابیت در ثانیه است حال اینکه در کشور ما تنها 1/5 میلیون نفر به اینترنت پرسرعت البته از نوع 256 آن دسترسی دارند.
وی افزود: این موضوع و زیرساخت های کشور در زمینه های آی تی مشکلات فوق را به بار آورد و دولت بعدی می بایست با رو آوردن به این مسایل مشکلات را با استفاده از راه حل های مبتنی بر آی تی بهبود بخشد.
قاسم زاده تصریح کرد: در دنیا و البته در کشورمان مشکلات دیتا سنتر بزرگترین ضعف تجارت،کارآفرینی است و با این توجه که دیتا سنترها نیز به دلیل استفاده از تکنولوژی ها و ابزارهای خاص جزو آلوده ترین تکنولوژی های دنیاست روی آوردن به پردازش امری اجتناب ناپذیر است.
وی اظهار داشت: کاربران اینترنت در دنیا به 2/5 میلیارد نفر رسیده است و رشد انفجاری در این زمینه در حال وقوع است./ل
برچسب ها: دولت آینده ، آی تی ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار