رحمت عالمیان خطاب به مسئولان تیم آلمان:

اگر نوشاد را می خواهید نیما را هم باید ببرید!

پدرنوشاد و نیما عالمیان گفت: به مسئولان تیم آلمان اعلام کردم که اگر نوشاد را می خواهید نیمارا هم باید با او ببرید.

رحمت عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: نوشاد عالمیان از یکی از معتبرترین تیم های لیگ آلمان پیشنهاد بازی دارد که البته همه چیز در حد حرف است و قطعی نشده است اما من به آلمانی ها گفتم که نوشاد بدون نیما نمی آید.

وی ادامه: مسئولان تیم آلمان با این گفته من موافقت کردند و قرار شد این دو برابر هردو با هم به لیگ آلمان بروند زیرا اگر نوشاد به تنهیی برود نیما در ایران تنها خواهد ماند و حریف تمرینی ندارد وصددرصد افت خواهد کرد.

قهرمان سابق تنیس روی میز کشورمان درباره لزوم برادران عالمیان درلیگ آلمان گفت: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر باعث می شود تا آنها در کنار بهترین ها تمرین کنند و سطح بازیشان را ارتقا دهند در این صورت است که می توانند برای تیم ملی کشورشان نیز مفید باشند و پرچم ایران را بالا ببرند حتی حضور این دو در لیگ آلمان باعث می شود تا راه برای بقیه بازیکنان ایران نیز باز شود.

عالمیان خاطرنشان کرد: نوشاد به دلیل شرایط سنی اش دیگر نمی تواند در امید ها بازی کند و تمام امتیازات خود را باید از مسابقات بزرگسالان کسب کند به همین منظور حضور در لیگ های معتبر و بازی کردن با بهترین پینگ پنگ بازان برایش لازم است تا بتواند سطح بازی خود را بهتر از پیش بکند.

پدر نوشاد و نیما عالمیان درباره رقابت های بین المللی جام فجر و حذف پسرانش از دور مسابقات بیان کرد: نوشاد به دلیل اینکه چند روز قبل از مسابقات جام فجر در رقابت های حساس فینال تورهای جهانی در چین شرکت کرده بود بسیار از نظر روحی و جسمی خسته بود همین عامل باعث شد تا نتواند در جام فجر خوب ظاهر شود ضمن اینکه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انفرادی از حریفی از هند باخت که قهرمان رقابت ها شد.

وی در انتها تأکید کرد: حضور پسرانم در لیگ آلمان قطعی نیست اما اگر بروند سال آینده خواهد بود زیرا امسال با بانک دی قرارداد دارند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار