رئیس هئیت بوکس خوزستان در خصوص تغییر محل مسابقات منطقه ای بوکس:

هیچ تيم استانی با هواپیما جابه جا نمی شود / اعلام 4 - 5 روز قبل از مسابقات مناسب بود

رئیس هئیت بوکس استان خوزستان گفت: حدود 4 - 5 روز قبل از مسابقات تغییر محل را اعلام کردیم و گمان نکنم هیچ استانی در خصوص تغییر محل مسابقات با مشکل مواجه می شود.

کاظمی رئیس هئیت بوکس استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هیچ تيم استانی با هواپیما جابه جا نمی شود و از طرف دیگر 4- 5 روز قبل از برگزاری مسابقات تغییر محل را اعلام کردیم تا تیم ها با هیچ مشکلی در این خصوص مواجه نشویم.

وی افزود: اگر از روز اول نیز میزبانی در شوشتر را اعلام کرده بودیم هیچ فرقی نمی کرد و گمان نمی کنم در برنامه ریزی تیم های منطقه 5 خللی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: انتخاب شوشتر به عنوان میزبان مسابقات منطقه ای خوزستان برای اهمیت و پیشرفت مناطق محروم در بوکس بوده است و امیدوارم میزبان خوبی برای این دوره از رقابت ها باشیم.

گفتنی است: مسابقات منطقه ای بوکس کشور که برای اولین منطقه یعنی منطقه 5، قرار بود از روز 28 آذر ماه در اهواز برگزار شود به شوشتر تغییر محل داد برخی از استان ها واقع در منطقه 5 از جمله استان فارس نسبت به این تغییر محل ناگهانی انتقاد داشته اند و از بی نظمی های فدراسیون شکایت داشته اند.

مسابقات منطقه ای بوکس در منطقه 5 با حضور تیم های خوزستان، فارس، اصفهان، کهکیلوبویر احمدو چهار محال بختیاری انجام می شود./آق

برچسب ها: بوکس ، خصوص ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.